Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، «اقیانوس مشرق»، داستان سرگشتگی عِمران و وصال شورانگیزش به ولایت علی‌ بن‌ موسی‌الرضا (ع) است. عمران در جست‌وجوی آب حیات از کرانه‌های دریای جنوب عازم دریای شمال است. او در بیابان کویری بی‌آب و علف در مسیر خراسان راهش را گم می‌کند و به خانه یک پینه‌دوز می‌رسد که با دخترش زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوان که تاکنون راهش را گم کرده بود حالا در خانه پینه‌دوز، هدف و آرزوهای قبلی‌اش را نیز گم می‌کند و همراه با پیرمرد و دخترش راهی زیارت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) می‌شود. در این مسیر عمران سرگردان وقتی هوشیار می‌شود که دلباخته دختر زیباروی پینه‌دوز شده است. اما ...

«اقیانوس مشرق»، داستان سرگشتگی و وصال عمران است. این رمان، برنده جایزه کتاب سال پژوهش‌های دینی در سال ۱۳۹۲ و هم چنین کتاب سال رضوی در شاخه رمان در همان سال است.

«اقیانوس مشرق»، نوشته مجید پورولی کلشتری، به همت انتشارات عهد مانا در ۲۰۸ صفحه و با قیمت ۲۴ هزار تومان در کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور در دسترس است.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 اقیانوس مشرق چاپ شانزدهم «اقیانوس مشرق» میلاد امام رضا (ع) مجید پورولی کلشتری ولایت علی‌ بن‌ موسی‌الرضا (ع) داستان سرگشتگی عِمران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اقیانوس مشرق میلاد امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

کد خبر 848144 برچسب‌ها امام خمینی هند خبر ویژه

دیگر خبرها

  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان