Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:43:08 GMT

آیین باشکوه تعویض پرچم حرم مطهر رضوی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۰۵۷۴

آیین باشکوه تعویض پرچم حرم مطهر رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با شب میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی، جمعی از مدیران اجرایی و کشیک‌های هشت‌گانه خدام و خدمتگذاران بارگاه منور رضوی، پرچم گنبد بارگاه منور رضوی در میان خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (ع) تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که در صحن انقلاب اسلامی و در میان شور و حال زائران و دلدادگان این امام همام اجرا شد، پس از قرائت زیارت خاصه حضرت رضا (ع) و در فضایی سرشار از معنویت، پرچم سبز گنبد مطهر و پوشش مضجع شریف امام رضا (ع) با شکوه و جلال خاصی تعویض شد.
آیین نقاره نوازی نیز همزمان با تعویض پرچم در شب میلاد حضرت رضا (ع) بر فراز نقاره خانه صحن انقلاب اسلامی بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در قالب طرح «آوای ملکوت» نواخته شد و صبح روز میلاد نیز این عید خجسته را به زائران و مجاوران و میهن اسلامی بشارت خواهد داد.

کد خبر 4665690

منبع: مهر

کلیدواژه: حرم امام رضا ع مشهد دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این نشست به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی واقع در مدرسه پریزاد برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، دکتر یاسر جبرائیلی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی، به تبیین و بررسی موضوع اقتصاد اسلامی و مبارزه آن با نئولیبرالیسم خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)