Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:26:52 GMT

نتانیاهو: ارتش اسرائیل منتظر حمله به نوار غزه است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۰۷۵۳

نتانیاهو: ارتش اسرائیل منتظر حمله به نوار غزه است

به گزارش تارنمای شبکه تلویزیونی "آی ۲۴" رژیم صهیونیستی، نتانیاهو در دیدار با هیأت اطلاعاتی مصر تهدید کرد؛ در صورتی که حماس به آتش بس پایبند نباشد، این عملیات برایشان درد آور خواهد بود.

وی با تروریست خواندن گروه‌های مقاومت فلسطین و بیان آنچه وی عملیات حذف "چهره‌های سرشناس تروریست" در غزه خواند، افزود: این عملیات در گذشته متوقف نشده و در آینده نیز پایان نخواهد یافت و این موضوع بخشی از عملیات نظامی تل آویو در غزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: حماس در تنش‌های اخیر از مصر خواست که برای کنترل شرایط، پادرمیانی کند و ادامه تنش آفرینی آنها در جنوب (اسرائیل)، مرا بر آن داشت تا تصمیم جدی اتخاذ کنم.

نتانیاهو خطاب به هیأت مصری افزود: در آن زمان من میانجیگری مصر، سازمان ملل متحد و حتی قطر را تا تحقق تمامی اهدافم نپذیرفتم.

وی با بیان اینکه اجازه نخواهد داد پولی برای جنبش حماس به غزه منتقل شود، این تصمیم را برگشت ناپذیر است.

پیش از این "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دیدار با هیأت اطلاعاتی مصر گفته بود که مقاومت تنها شکسته شدن محاصره نوار غزه را می‌پذیرد.

در همین حال ""عبداللطیف القانوع" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد، در روزهای آینده شاهد سفر هیأت‌های قطری و سازمان ملل متحد خواهیم بود تا اجرای بندهای آتش بس و لغو محاصره نوار غزه را پیگیری کنند.

به گفته القانوع، هیأت مصری به آنها اطلاع داده که رژیم صهیونیستی بر تعهد به اجرای بندهای آتش بس تأکید کرده است.

هیأت اطلاعاتی مصر به ریاست "أیمن بدیع" و با حضور "احمد عبدالخالق و العمید تامر" روز جمعه از گذرگاه "بیت حانون" وارد غزه شدند تا با طرفین درگیر در خصوص بندهای آتش بس رایزنی کنند.

رژیم صهیونیستی و در سایه فشارهای افکار عمومی جهان و به دنبال تلفات زیاد سرانجام ناگزیر شد در پایان سال ۲۰۱۸ میلادی با گروه‌های مقاومت فلسطین و میانجی گری مصر و سازمان ملل متحد به آتش بس تن دهد.

براساس این توافق مقرر شد، محاصره چندین ساله نوار غزه در مقابل توقف راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت در نزدیکی مرز سرزمین‌های اشغالی کاهش پیدا کند، اما رژیم تل آویو تاکنون به بندهای آتش بس متعهد نبوده و اقدامی در جهت کاهش محاصره این باریکه انجام نداده است.

راهپیمایی "بزرگ بازگشت" ۳۰ مارس سال ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۹۷) در واکنش به انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس توسط ترامپ آغاز شد و در جریان آن تاکنون صدها فلسطینی شهید و بیش از ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

رژیم صهونیستی بیش از ۱۱ سال است که غزه را در محاصره قرار داده و رفت و آمدها و ورود و خروج کالا را با محدودیت و ممنوعیت رو به رو کرده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان شمال، مرکز و جنوب نوار غزه را هدف حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد.

در جنوب نوار غزه، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به سوی اطراف فرودگاه ویران‌شده غزه در شرق رفح آتش گشودند و شرق رفح را با حمله‌های هوایی و حمله‌های مداوم توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

همچنین از بامداد امروز تاکنون ۴ شهید از جمله یک بانو و دو کودک فلسطینی در نتیجه حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح به شهادت رسیده‌اند.

در شهر غزه و در شمال نوار غزه، همزمان با تیراندازی گاه و بی‌گاه بالگردهای آپاچی ارتش رژیم صهیونیستی، توپخانه ارتش این رژیم نیز به گلوله‌باران منطقه‌های مختلف شهرک «الزیتون» در جنوب شرق شهر غزه ادامه می‌دهد.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را هدف حمله هوایی قرار دادند.

در مرکز نوار غزه نیز توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های «المغراقه»، «الزهرا»، شرق «البریج» و «دیرالبلح» را گلوله‌باران کرد.

علاوه بر این پشت ایستگاه برق در منطقه «ارض المفتی» واقع در شمال «النصیرات» در مرکز نوار غزه نیز هدف حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

کد خبر 6094508

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • کاخ سفید: همچنان با حمله اسرائیل به رفح مخالفیم
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود