Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@20:04:31 GMT

هشدار به گردشگران درباره سد لتیان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۱۶۳۷

مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آب و برقابی شرکت آب منطقه‌ای استان تهران از باز شدن دریچه های سد لتیان در روز یکشنبه خبر داد و از مردم خواست از اتراق در مسیر رودخانه ها بپرهیزند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمد شهریاری از کاهش ورودی های سد لتیان خبر داد و افزود: هر سال در این مواقع که کاهش ورودی های سد لتیان را داریم، برای افزایش عمر مفید سد دریچه های تحتانی این سد باز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آب و برقابی شرکت آب منطقه‌ای استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر حجم آب موجود در سد لتیان ۶۹ میلیون متر مکعب است، گفت: این مقدار در سال گذشته ۶۲ میلیون متر مکعب است و در سال جاری شاهد افزایش ۷ میلیون متر مکعبی آب موجود در سد هستیم.

وی افزود: روز یکشنبه حجم آب سد به ۷۰ میلیون متر مکعب می رسد و دریچه های سد باز می شود و به همین دلیل از هم وطنان درخواست داریم از اتراق در مسیل ها و رودخانه ها پرهیز کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سد لتیان باز شدن سد گردشگران رودخانه هشدار عادل آذر واقعه مسجد گوهرشاد لیگ ملت های والیبال مهدورالدم محاکمه نجفی محمد علی نجفی میترا استاد قتل میترا استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره حق آبه هیرمند گفت: تقریبا ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است و اگر بتوانیم همین شرایط را ادامه دهیم کل کانال مرطوب شود. پوشش گیاهی جایگزین  و شرایط آب و هوایی مرطوب خواهد شد.

وی ادامه داد: از ۷۰ دریچه کمالخان حدود ۴ دریچه باز شده است، اما باید اصلاحیه انجام شود تا این آب به سمت گود زره نرود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت
  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • ۶۰۰ متر مکعب آب در ثانیه از سد دز رهاسازی می‌شود
  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی
  • حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل به ۱۹۰ میلیون متر مکعب رسید
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج (عکس)
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج
  • ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • دیدار پرسپولیس و سپاهان از دریچه دوربین ایسنا