Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@12:33:12 GMT

ماجرای فروش کالباس خوک در مشهدچه بود+سند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۱۸۰۷

ماجرای فروش کالباس خوک در مشهدچه بود+سند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، طی روزها گذشته سالاد الویه‌ و کالباس مشکوک روانه فروشگاه‌های مشهد شد، محصولات غذایی که روی آن‌ها به زبان‌های عربی و انگلیسی عبارت تولید شده با گوشت «خوک» درج شده بود.

این محصولات توسط یک شرکت تولید کننده مواد غذایی روانه بازارهای مشهد شده بود.اما چند روز پس از اعتراض‌های شهروندان در خصوص فروش این محصولات، این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد عبارت مورد نظر در چاپخانه به اشتباه بر روی محصول درج شده است و محصول فوق از لحاظ بهداشتی هیچ‌ مشکلی نداشته و تخلفی از سوی شرکت تولید کننده صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه این شرکت تولیدکننده مواد غذایی آمده است: «احتراماً با توجه به شکایات واصله در خصوص لیبل محصول سالاد الویه کالباس این شرکت که اشتباهاً در چاپخانه عبارت عربی و انگلیسی مربوط به گوشت خوک درج شده است و تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ عدد کاور مربوطه توسط کارشناسان سازمان غذا و دارو طی بازرسی در محل کارخانه توقیف شده است.

این شرکت متعهد می‌شود طی فراخوانی تمام اجناس تولید شده با کاور مربوطه را که به مشهد ارسال کرده است در اسرع وقت به شرکت عودت کند.»

کیانوش جهانپور مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در این خصوص توضیح داد: طی بازرسی‌های صورت گرفته از محصولات این شرکت هیچ‌گونه گوشت خوکی در محصولات آن به کار نرفته است و فقط اشتباه تایپی در این موضوع اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه بازرسان سازمان غذا و دارو 3800 لیبل را از این شرکت توقیف کرده‌اند گفت: سایر محصولات نیز توسط شرکت جمع‌آوری شده و این موضوع به دلیل بی‌دقتی مسئولان شرکت صورت گرفته است.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 کیانوش جهانپور مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت فروش کالباس خوک سالاد الویه لیبل محصول سالاد الویه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت سالاد الویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز

محصول دانش‌بنیان "دستگاه پرس گرم شینه‌های ژنراتور نیروگاهی" با یک دهم قیمت تمام شده محصول خارجی در جریان حضور وزیر نیرو در شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران راه‌اندازی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، وزیر نیرو برای اطلاع از آخرین وضعیت تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی کشور به منظور تولید برق پایدار و مطمئن طی پیک تابستان امسال از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران بازدید کرد.

مسعود مرادی، مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در جریان بازدید وزیر نیرو از این مجموعه با تاکید بر اینکه متخصصان شرکت بی‌وقفه در حال آماده‌سازی واحدهای نیروگاهی کشور برای تولید برق پایدار در پیک تابستان امسال هستند، ادامه داد: به منظور ارتقای آمادگی واحدهای نیروگاهی کشور برای گذر موفق از روزهای اوج مصرف امسال تعداد 180 پروژه تعمیراتی به ظرفیت 12 هزار و 800 مگاوات توسط این شرکت در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران یادآور شد: در طی یکسال گذشته 16 هزار قطعه مورد نیاز نیروگاه‌ها در این مجموعه ساخته شده است که انجام این اقدامات موجب جلوگیری از خروج 80 میلیون یورو ارز از کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر مجموعه تعمیرات نیروگاهی ایران حرکت فزاینده‌ای در رفع کامل وابستگی و خودکفایی ساخت قطعات و بازسازی تجهیزات نیروگاهی برداشته است، اظهار کرد: دانش ساخت داخل صنعت نیروگاهی در کشور به عالی‌ترین حد ممکن خود رسیده و ایران به جمع پنج کشور دارنده فناوری ساخت قطعات نیروگاهی پیوسته است.

مرادی با تاکید بر اینکه هیچگونه وابستگی به خارج از کشور برای تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی نداریم، افزود: در حال حاضر متخصصان داخلی علاوه بر رفع نیازهای کشورمان، در حال صدور خدمات فنی و مهندسی در این بخش و تعمیرات واحدهای نیروگاهی کشورهای منطقه هستند.

وی افزود: شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند صنعت برق کشور با هدف پشتیبانی از تولید برق پایدار و خط مشی انجام تعمیرات تخصصی و فوق‌تخصصی در زمینه صنعت برق، نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع مولد در زمینی به وسعت 50 هزار مترمربع در استان البرز واقع شده است.

در حاشیه بازدید وزیر نیرو، محصول دانش‌بنیان "دستگاه پرس گرم شینه‌های ژنراتور نیروگاهی" با یک دهم قیمت تمام شده محصول خارجی در شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران راه‌اندازی شد.

دستگاه پرس گرم شینه‌های سیم‌پیچی استاتور ژنراتور نیروگاه‌های حرارتی و برقابی با همت و توانمندی مهندسان داخل کشور در کمتر از چهار ماه ساخته و بومی‌سازی شده است که ساخت این دستگاه مانع از خروج 900 هزار یورو از کشور شده است.

این دستگاه قابلیت کار به صورت 24 ساعته را دارد و قادر است روزانه حدود چهار عدد شینه ژنراتور یک واحد حرارتی 320 مگاواتی و یا هشت عدد شینه یک ژنراتور واحد 250 مگاواتی برقابی را با دقت دهم میلی‌متر پرس و آماده نصب در ژنراتور کند.

این محصول جزو اولین دستگاه‌های پرس گرم شینه‌های ژنراتور نیروگاهی است که به صورت تمام اتوماتیک در داخل کشور ساخته شده است و می‌تواند دما و فشار را به صورت همزمان کنترل کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی