Web Analytics Made Easy - Statcounter

به رسم هرساله در شب میلاد امام رضا(ع) و با حضور تولیت آستان قدس رضوی، خادمان و زائران امام رئوف مراسم باشکوه تعویض پرچم و پوشش ضریح حرم مطهر رضوی برگزار شد.به گزارش بلاغ،همزمان با شب میلاد حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا(ع) با حضور حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، قائم مقام و معاونان کشیک‌های هشت‌گانه خدام و خدمتگذاران بارگاه منور رضوی پرچم گنبد حرم امام رضا(ع) تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که از ساعت 21 در صحن جامع و در میان شور و حال زائران این امام بزگوار اجرا شد، پس از قرائت زیارت خاصه حضرت رضا(ع) و خوانده شدن سرودی به ۴ زبان عربی، هندی، ترکی و فارسی در مدح امام رئوف، پرچم سبز گنبد مطهر و پوشش مضجع شریف امام رضا(ع) با همراهی دو گروه از خادمان تعویض شد.

آیین نقاره‌نوازی نیز همزمان با تعویض پرچم در شب میلاد حضرت رضا(ع) بر فراز نقاره خانه حرم امام رضا(ع) در قالب طرح «آوای ملکوت» نواخته شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با حضور و مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد که در این دوره از انتخابات حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند، افزود: این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6090408

دیگر خبرها

  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود