Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی ذوالنور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا در پاسخ به این سوال که علیرغم اینکه کسی مخالف اعمال قانون از سوی ضابطان نیست اما چرا گاهی مردم شاهد اعمال خشونت از سمت برخی ضابطان هستند؟، گفت: ما تاکیدمان اجرای مُرِّ قانون است. اگر شخصی بخواهد ۲۰۰ گرم شکر را میل کند ممکن است باعث خفگی شود، شکر را باید در آب حل کرد و بعد مصرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: قانون خوب داشتن یک موضوع است، قانون بد بودن خودش یک مشکل است، قانون خوب را بد اجرا کردن هم یک معضل است. اگر قوانین ما خوب نیست باید آن را درست کنیم. اگر قانون خوب داریم خوب اجرایش کنیم و اگر قانون بد داریم هرچند که قانون بد از بی‌قانونی بهتر است آن قانون بد را خوب اجرا کنیم. این باعث می‌شود تبعات منفی کم شود.

وی در بیان مثالی گفت: پزشکی که می‌خواهد به یک کودک آمپول تزریق کند ابتدا او را آرام می‌کند یا توجه او را از این امر منحرف می‌کند تا درد را کمتر احساس کند. اعمال قانون درد دارد. برای اینکه درد کم شود باید روش‌های درست اجرا را به کار گیریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خشونت مجتبی ذوالنور اعمال قانون ذوالنور ضابط قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بند قانون جوانی جمعیت به دلیل کمبود ماما اجرا نمی شود

فاطمه محمدبیگی، افزود: متأسفانه کمبود ماما در کشور همچون کادر پرستاری در شیفت‌های سنگین این گروه خود را نشان داده است و منجر به استهلاک، خستگی کادر مامایی شده است و همین مسئله عاملی بر کاهش کیفیت کار ماماها در کشور است.

محمدبیگی با اشاره به کاهش جمعیت ایران در سال‌های آینده، افزود: ایران تنها کشور دارنده جایزه کاهش جمعیت در جهان است، در قانون جوانی جمعیت به صورت ویژه به کمبود ماما در کشور اشاره شده، یعنی به ازای هر دو زایمان فعال باید یک ماما در کشور وجود داشته باشد؛ متأسفانه به دلیل کمبود ماما در بیمارستان‌های کشور این بند قانونی اجرایی نمی‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس، با بیان اینکه قرار بود امسال حدود ۳۵۰۰ ماما در کشور استخدام شوند، اظهار داشت: در ظرفیت پذیرش و استخدام وزارت بهداشت تنها حدود ۳۰۰ ماما در کشور ثبت شده بود، چرا باید میزان جذب و استخدام ماما با وجود نیاز کشور کم باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • بند قانون جوانی جمعیت به دلیل کمبود ماما اجرا نمی شود
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • اجرا نشدن کامل طرح مسکن ملی و جوانی جمعیت در سبزوار
  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز