Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت آبادی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ ویژه برنامه در سطح شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد تعریف و در حال اجرا هستند، گفت: در طول دهه کرامت بیش از ۴۰۰ جشن مردمی در سطح کانون های استان برگزار شد یا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد جشن بزرگ «دهه کرامت» و همچنین آئین اهدای تجهیزات به کانون های حاشیه شهر مادوان شامگاه شنبه در مسجد النبی با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و مدیران کانون های این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«علیرضا دولت آبادی» در این همایش ضمن تبریک ایام دهه کرامت از میلاد امام رضا (علیه السلام) و میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها)، اظهار داشت: همه ما باید به عنوان شیعه و مسلمان باید به قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) توسل داشته باشیم.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این روزها که جامعه اسلامی ما مورد تهاجم همه جانبه فرهنگی دشمنان قسم خورده اسلام قرار گرفته، تنها راه عبور از این وضعیت، توسل به قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) است.

 

وی یادآور شد: ما ایرانی ها هم در جغرافیایی خود امام رضا (علیه السلام)، حضرت معصومه و بی بی حکیمه (سلام الله علیهما) و شاهچراغ (علیه السلام) را داریم که باید همواره به این بزرگواران متوسل شویم.

 

دولت آبادی با بیان اینکه امام رضا (علیه السلام) بر ما حقی دارد که آن حق هم به محبت به این امام رئوف است، اضافه کرد: این حق با معرفت و شناخت آن امام بزرگوار و عمل به سیره تربیتی ایشان در همه شئونات زندگی ادا خواهد شد.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، خاطرنشان کرد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به عنوان دبیر اجرایی شورای هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دهه کرامت برنامه‌های مختلفی توسط کانون‌های فرهنگی استان برگزار می شود، ضمن تشریح این برنامه ها، گفت: در طول دهه کرامت بیش از ۴۰۰ جشن مردمی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد یا در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۱۰۰۰ ویژه برنامه در سطح هشت شهرستان این استان تعریف و در حال اجرا هستند، یادآور شد: در ایام دهه کرامت 20 ویژه برنامه هر شب در دو مسجد سطح استان برگزار شد.

 

دولت آبادی خاطرنشان کرد: جشن های بزرگ در مساجد و بوستان ها، برپایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی و همایش «دختران آفتاب» که با همکاری آستان قدس رضوی در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد، از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در این استان بود.

 

وی از اهداء تجهیزات به کانون های فرهنگی و هنری مساجد حاشیه شهر یاسوج خبر داد و یادآور شد: این تجهیزات فرهنگی به همت مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد جهت برخورداری این کانونها از تجهیزات فرهنگی خریداری شده که به آنها اهدا می‌شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت نماز جمعه چهارمحال و بختیاری امام رضا ع مسجد هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا ع مراسم اختتامیه شورای نگهبان حجاب و عفاف دختران آفتاب ایستگاه صلواتی کانون های فرهنگی و هنری بی بی حکیمه س امام رضا ع آستان قدس رضوی جشن دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: اجرای ۲۹ ویژه برنامه فرهنگی در سطح این منطقه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تحت عناوین پرده خوانی اصفهان، تاتر خیابانی، موسیقی سنتی اصفهان، ورزش باستانی، شخصیت پردازی، همگردی یا اردو و آموزش شهروندی َدر حال برگزاری است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به چگونگی رویداد هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان، سوم اردیبهشت ماه همزمان با ولادت شیخ بهاالدین محمد بن حسین عاملی معروف به شیخ بهایی به‌عنوان روز اصفهان نام‌گذاری و از سوم تا نهم اردیبهشت نیز به عنوان هفته نکوداشت اصفهان تعیین شده است.

وی افزود: شهرداری اصفهان نیز برای نکوداشت این هفته برنامه‌هایی را در سطح شهر اصفهان برگزار می‌کند و این منطقه نیز سبک زندگی و معرفی شخصیت‌ها و مشاهیر اصفهان را در برنامه‌های خود دارد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به ۲۹ نوع برنامه هفته فرهنگی اصفهان تصریح کرد: یکی از ویژه برنامه‌های این منطقه که هفت شب بعد از نماز مغرب و عشا در بوستان‌ها و مراکز فرهنگی اجرا می‌شود، «شهری به وسعت نصف جهان» با آیتم‌های پرده‌خوانی اصفهان، موسیقی سنتی اصفهان و ورزش باستانی است که به معرفی ۴ شخصیت مؤثر اصفهان قدیم نیز پرداخته می‌شود.

محمدحسینی ادامه داد: پرده‌خوانی ویژه شخصیت‌هایی که نام آن‌ها بر روی معابر اصلی این منطقه منظور شده است؛ جابر ابن عبداله انصاری، ابونعیم اصفهانی، میرعماد، شهید شهبازی است.

وی به رویدادهای محله محوری هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۸ پرداخت و بیان داشت: دیگر برنامه‌های رویداد هفته فرهنگی با عناوین مختلف در فرهنگسراها و کانون‌های فرهنگی سطح منطقه با عنوان‌های اصفهان در بهار، نوجوان و مشاهیر، همچنین عالم شهر برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان افزود: هم‌گردی، دیگر برنامه‌ای است که به صورت اردو برگزار می‌گردد و شهروندان می‌توانند در این اردو شرکت نموده و از مراکز مهم اصفهان شامل میدان امام خمینی (ره)، پارک ناژوان، تخت فولاد، حرم حضرت زینبیه (س) و پارک آتشگاه دیدن کنند.

محمدحسینی خاطر نشان کرد: امسال در برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان به آموزش شهروندی نیز پرداخته شده است و علاوه بر آن، کارگاه‌های آموزشی تهیه غذاهای سنتی شهر اصفهان به همراه مسابقه محله گردی مجازی که در فرهنگسرای باران برگزار می‌شود.

وی گفت: همایش پیاده‌روی با عنوان «هم پا با اصفهان» از دیگر برنامه‌های این منطقه در بوستان بهشت، همچنین راه‌اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی شهرداری منطقه ۸ از برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است.

کد خبر 748008

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان