Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطان حسینی با اشاره به آمار پایین تحرک و ورزش در جمعیت بانوان استان اصفهان گفت: بخش خصوصی و برنامه ریزی بلند مدت قادر به توسعه ورزش بانوان خواهد بود.

«محمد سلطان حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان آمار پایین تحرک و ورزش در جمعیت بانوان استان اصفهان گفت: بخش زیادی از بانوان ورزش نکرده و دچار بی تحرکی هستند که این آمار در سراسر کشور نیز چنین وضعیتی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: افزایش شمار ورزشکاران بانوان و توسعه تحرک در این قشر به تلاش مجدانه  نهادهای فرهنگی، هیئت های ورزشی و سایر نهادهای متولی و همچنین بسترسازی و برنامه ریزی در جامعه نیاز دارد که بخش خصوصی در این خصوص می تواند کمک کند.

 

وی در خصوص میزان اهمیت برنامه ریزی در این موضوع اذعان کرد: اهمیت بخشی به تندرستی در زندگی و شادی و هیجان در اوقات فراغت علاوه بر توصیه های بسیار در دین در چار چوب جامعه نیز پذیرفته شده است.

 

سلطان حسینی اضافه کرد: تقویت بخش خصوصی به عنوان حامی در توسعه ورزش بانوان نقش دارد و نبود چنین بسترهایی مانع فعالیت بانوان در ورزش های حرفه ای شده که باید زمینه سازی جذب حامی و بخش خصوصی در این خصوص فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان به تنهایی قادر به تامین نیاز های ورزشی جامعه نیست، خاطرنشان کرد: همکاری تمام ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی در تامین بودجه و اجرای برنامه های ورزشی لازم است و این بی تحرکی های بین مردم جامعه با مشارکت عمومی رفع خواهد شد.

 

وی به موضوع اوقات فراغت بانوان نیز اشاره کرد و گفت:  غنی سازی اوقات فراغت  به رشد و تکامل علمی نیز کمک می کند که ورزش یکی از برنامه های مفید برای اوقات فراغت افراد است که تاثیر بسیاری بر جسم و عملکرد مغز و تقویت روحیه و انگیزه افراد خواهد داشت.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان ساخت غنی سازی اوقات فراغت به برنامه ریزی و همکاری بین بخشی نیاز دارد که ستاد و کمیته های این موضوع مهم در استان اصفهان با همکاری دستگاه های فرهنگی و اجتماعی تشکیل شده و برنامه ریزی ها صورت گرفته است که اطلاعات مربوط به پایگاه های اوقات فراغت در سامانه این اداره کل ثبت شده است./

 

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت نماز جمعه امام رضا ع جشن های دهه کرامت جنوب کرمان حجاب و عفاف چهارمحال و بختیاری هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا ع مراسم اختتامیه عفاف و حجاب بانوان اصفهان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم خاکی گفت: کاروانسرای ینگی امام یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان البرز است که سال گذشته همراه با ۵۳ کاروانسرای دیگر در پرونده کاروانسراهای ایرانی به ثبت جهانی رسید.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط بنای کاروانسرا اکنون به گونه‌ای است که به مرمت نیاز دارد، ادامه داد: باید هر چه سریع‌تر نسبت به این امر اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان برای مرمت کامل این بنا نیاز است، گفت: اعتبارات ناچیزی هر ساله برای مرمت بخش‌هایی از این بنا در نظر گرفته می‌شود که جوابگوی نیاز مرمتی آن نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز بیان کرد: بنابراین اولویت واگذاری این بنا به بخش خصوصی است تا یک بار به صورت کامل مرمت بنا انجام شود.

وی گفت: کاروانسرای ینگی امام از لحاظ موقعیت قرارگیری و دسترسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل به اقامتگاه یا گذر فرهنگی به عنوان محلی برای برگزاری رویدادها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی و فرهنگی در راستای حمایت از تولید ملی است.

کد خبر 6089688

دیگر خبرها

  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد