Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:14:52 GMT

جزئیات اصلاح ساختار بودجه از زبان وزیر اقتصاد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۲۹۸۶

جزئیات اصلاح ساختار بودجه از زبان وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد گفت: یکی از پیشنهادات مطرح شده در اصلاح ساختار بودجه تدوین بودجه به صورت ۲ سالانه است که در حال بررسی آن هستیم. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد وامور دارایی در گفت‌وگویی ، با اشاره به تنظیم اصلاح ساختار بودجه در دولت، گفت: یکی از پیشنهادات مطرح شده در اصلاح ساختار بودجه این است که بودجه را از این پس 2 سالانه تدوین کنیم، البته این موضوع با قانون اساسی مغایرت دارد که در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیات اصلاح ساختار بودجه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی تصویب شدکلیات طرح اصلاح ساختار بودجه کشور در جلسه سران قوا تصویب شد

وی ، افزود: به دلیل اینکه تدوین 2 سالانه بودجه با قانون اساسی مغایر است، این پیشنهاد باید به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته و در آنجا تصویب شود.

وزیر اقتصاد و امور دارایی، در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: روز گذشته نخستین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه برای بررسی اصلاح ساختار بودجه برگزار شد که این موضوع در جلسات آینده شورا نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای‌پیام/

R1385/P/S1,15/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، با جدول شماره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳)»، موافقت کردند.

در حال تکمیل

کد خبر 6092792 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • مردم در مقابل سرمایه گذاری در بخش تولید باید مطمئن باشند سود تضمینی دریافت می کنند
  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!