Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دکتر رضایی بنام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر مسرت بخش گفت: خوشبختانه روز گذشته شنبه ما شاهد به ثمر نشستن زحمات مجموعه مسئولین و متخصصین دانشگاه در حوزه درمان ناباروری به روش IVF و سایر روش‌های علمی بودیم که از سال ۹۷ آغاز به کار کرده و زیرساخت‌های فنی تجهیزاتی و علمی از ابتدای سال ۹۷ تکمیل و خدمات لازم بر اساس استانداردهای جهانی و کشوری بر روی زوج های نابارور عملاً شروع گردید و در حال حاضر نتایج ارزشمند آن را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود از ابتدای سال ۹۷ تاکنون تعداد هشتصد پرونده در مرکز ناباروری دانشگاه تشکیل شده و خدمات ناباروری به روشهای مختلف زیر نظر متخصصین رشته های زنان، ارولوژی، پاتولوژی، آزمایشگاه و جنین شناسی ارائه می شود وی در ادامه به ارائه خدمات درمانی پیچیده و فوق تخصصی اشاره کرد و افزود مرکز درمان ناباروری دانشگاه به عنوان اولین مرکز دولتی در استان با تعرفه دولتی و با ۸۵% تخفیف خدمات ویژه را به مراجعین ارائه می‌دهد و در موارد خاص افرادی که تحت شیمی درمانی یارادیوتراپی بوده و یا معرفی‌نامه از بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره دارند به طور رایگان بدون دریافت هیچ گونه وجهی خدمات لازم ارائه می‌شود

دکتر رضایی بنا با تشریح خدمات ارائه شده افزود تا به حال ۲۴ مورد تولد موفق حاصل روشهای مختلف درمانهای ناباروری داشتیم ودهها مادر باردار دیگر درانتظار تولد فرزندشان هستند و برای اولین بار نوزاد حاصل روش درمانی IVf دیروز به دنیا آمد که باتوجه به مدت کوتاه شروع فعالیت این مرکز جزو موفقیت‌های ارزشمند دانشگاه در تکمیل زیرساخت های تخصصی و فوق تخصصی به شمار میرود و در آینده نزدیک شاهد تولد چندین نوزاد دیگر به همین روش خواهیم بود

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن

محمد الله‌بخش صبح امروز در نشست با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تولید جلبک موضوعی دانش‌بنیان است که به دنبال آن هستیم، گفت: بحث پرورش ماهیان خاویاری نیز مطرح شده و در قزل‌اوزن اقدام می‌شود.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با بیان اینکه در حوزه شیلات فرصت فراهم شده تا همکاری خوبی در زمینه مطالعات پروژه‌‍‌ها با دانشگاه محقق اردبیلی داشته باشیم، بر لزوم استفاده از توانمندی‌های دانشگاه محقق اردبیلی در مطالعات پروژه‌های شیلات استان اردبیل تأکید کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست با اشاره به اقدامات دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص راه‌اندازی رشته شیلات در این دانشگاه، گفت: به دنبال جذب اعضای هیات علمی در این حوزه هستیم.

اسماعیل چمنی در ادامه کمک به توسعه شیلات استان را بسیار بااهمیت برای دانشگاه عنوان کرد و افزود: در همین راستا همکاران توانمند ما در حوزه پرورش زالو و جلبک می‌توانند کمک حال شیلات باشند، در عین حال شیلات می‌تواند از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه استفاده کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل