Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار نورعلی یاری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت:با توجه به افزایش تردد‌ها در محور‌های اصلی و هدف استان ایلام و در راستای برخورد با تخلفات حادثه‌ساز، ارتکاب دو تخلف همزمان، برخورد با هنجارشکنان جاده‌ای، برقراری نظم و امنیت محور‌های مواصلاتی این ۲ دستگاه خودرو به همراه تجهیزات الکترونیکی در اختیار پلیس راه استان ایلام قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از به کارگیری این ۲ دستگاه خودرو با تجهیزات جانبی و الکترونیکی هوشمند، پیشگیری از وقوع تصادفات و حوادث ترافیکی و برقراری نظم و امنیت جاده برای سلامتی رانندگان است.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: با این دوربین‌ها، هم عملکرد ماموران و هم برخورد نامتعارف مجرمان با پلیس، مستندی برای محاکم قضایی خواهد بود.

سردار یاری ادامه داد: با توجه به اهمیت رعایت حقوق شهروندی، استفاده از دوربین‌های البسه نیرو‌های گشتی پلیس می‌تواند در جهت انجام وظیفه بهتر ماموران پلیس به خصوص در برخورد ماموران با جرائم آشکار و کنترل نحوه برخورد با اینگونه جرائم موثر باشد.

انتهای پیام/ د

مجهز شدن لباس نیرو های پلیس راه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران

در دقایق پایانی بازی وست هم و لیورپول که با تساوی 2-2 به پایان رسید، هنگام ورود محمد صلاح به میدان درگیری لفظی ای بین او و کلوپ رخ داد. در این ویدیو که توسط تماشاگر حاضر در وررزشگاه منتشر شده است، برخورد سرد صلاح با سرمربی تیم پیش از ورودش به زمین را می توان مشاهده کرد.

 

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان