Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:57:35 GMT

پاسخگویی به شهروندان را وظیفه خود می دانیم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۳۲۴۶

پاسخگویی به شهروندان را وظیفه خود می دانیم

عباس رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره اظهارات یکی از نمایندگان استان اصفهان در شورای اداری استان اصفهان که گفته بود، برخی مدیران پاسخگوی نمایندگان مردم نیستند، تصریح کرد: نمی‌دانم که منظور ایشان کدامیک از مدیران کل است اما از ایشان این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وی تاکید کرد: مطالبه‌گری حق نماینده مردم در مجلس و پاسخگویی به مردم و نمایندگان آنها نیز از وظایف مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی عصر دیروز (شنبه) در شورای اداری این استان گفت که برخی مدیران استان پاسخگوی نمایندگان استان در مجلس نیستند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس اضافه کرد: نمایندگان فعلی مجلس، تا هفتم خرداد سال آینده نماینده مردم هستند و باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند اما وقتی مدیری جواب آنها را نمی‌دهند، نمایندگان چگونه مطالبات مردم را پاسخ دهند.

مسائل مربوط به سامانه دوم آبرسانی اصفهان تا دو هفته آینده جمع بندی و گزارش آن به مردم ارائه می‌شود

استاندار اصفهان همچنین درباره اجرای طرح سامانه دوم آبرسانی اصفهان که مطالبه مردم این استان است، گفت: در خصوص سامانه دوم آبرسانی اصفهان یکسری مسائل و مواردی هست که در یکی دو هفته آینده جمع بندی و گزارش آن را به مردم استان ارائه خواهم کرد اما در همین حد میگویم که در این راستا هماهنگی‌ها و پیگیری‌های خوبی انجام شده است که امیدوارم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

سامانه دوم آبرسانی اصفهان شامل تونل انتقال آب و تصفیه خانه موسوم به 'گلاب ۲' به عنوان طرح توسعه آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان به طول ۲۷ کیلومتر وظیفه انتقال آب از دریاچه سد زاینده رود به تصفیه خانه را دارد.

هم اینک آب آشامیدنی افزون بر چهار میلیون نفر از ساکنان استان اصفهان متکی به یک سامانه تصفیه آب (باباشیخعلی) است که این شبکه در فصول گرم و افزایش مصرف، به کمبود آب دچار می‌شود.

/ ‏‬ ۶۰۲۲ / ‏‬ ۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عباس رضایی اصفهان آبرسانی استانداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جز برنامه‌ی اصلاحی می‌باشد.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تأمین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تأمین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: در خصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.

گفتنی است این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

کد خبر 6089122

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟