Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تامین اجتماعی با توجه به تخصیص زمین و آمادگی شهرداری برای صدور پروانه ساخت نسبت به راه‌اندازی بیمارستان دوم این سازمان در اصفهان در بزرگراه شهید کشور توجه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) با بیان اینکه افتخار ما پیروی از امام معصوم (ع) است، اظهار کرد: همه از بزرگواری‌های امام رضا (ع) بهره‌مند شدهایم و امیدواریم این بهره‌مندی در همه دوران زندگی ما وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وجود امام رضا (ع) باعث شده  کشور ایران کشور دارای بیشترین جمعیت شیعیان باشد، ادامه داد: در احادیث آورده شده است که همه مسلمانان باید نسبت به ترویج دین اسلام فعالیت داشته باشد و از این رو همه مسئولانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت دارند اگر علاقه دارند سیره امام علی (ع) و ائمه اطهار را ترویج دهند باید کشور را به گونه‌ای مدیریت کنند که سرآمد همه کشورها باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تکریم شهروندان، رسیدگی به امور در حداقل زمان ممکن، تحقق مطالبات و تامین رفاه شهروندان و ... را از مسئولیت‌های اجتماعی مسئولان اجرایی در نظام اسلامی دانست و گفت: همه ما باید خدمت به مردم را وظیفه بدانیم و با همه وجود باور داشته باشیم که اگر مشکلی از مردم حل کنیم جزء الطاف الهی است.

مسئولان همه حقوق شهروندان را به رسمیت بشناسند

وی تاکید کرد: مسئولان باید همه حقوق مردم را به رسمیت شناخته و به آن احترام بگذارند.

معین همچنین به روز بهزیستی اشاره کرد و ادامه داد: خدمات فعالان این سازمان برای حمایت از معلولان، سالمندان و دیگر اقشار آسیب‌پذیر قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در حوزه مناسب‌سازی در شهر اصفهان اقدامات خوبی صورت گرفته اما هنوز کافی نیست، اضافه کرد: این امر نیازمند همکاری دیگر نهادها با شهرداری و به ویژه نیروی انتظامی است که برای مثال از ورود موتورسیکلت‌ها به پیاده‌روها، پارک‌ها و دیگر اماکن قابل تردد برای معلولان جلوگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در سیستم حمل و نقل عمومی و به ویژه مترو برای معلولان مناسب‌سازی خوبی انجام شده است، افزود: در سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز باید بیش از گذشته تلاش صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مناسب‌سازی معابر و همچنین حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در کمیسیون اجتماعی شورای شهر با جدیت پیگیری شود، افزود: همه باید توجه داشته باشند که از توانمندسازی اقشار آسیب پذیر و معلولان دیگر شهروندان نیز خوشحال خواهند شد.

معین همچنین به روز تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: شهرداری سال‌هاست که با تامین اجتماعی اصفهان تعامل و همکاری داشته است، اما طی سال‌های اخیر تامین اجتماعی برای راه‌اندازی بیمارستان دوم تامین اجتماعی در اصفهان همکاری لازم را ندارد.

وی افزود: شهرداری اصفهان به منظور راه‌اندازی بیمارستان دوم تامین اجتماعی زمینی را در بزرگراه شهید کشوری در اختیار تامین اجتماعی قرار داده و برای صدور پروانه ساخت نیز با توجه به توافق‌نامه‌ای که امضا شده است اعلام آمادگی کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان شریعتی بیمارستان اصلی تامین اجتماعی در اصفهان است و باید جایگزینی برای این بیمارستان برای تعمیر و اقدامات عمرانی تعریف شود، اضافه کرد: از مسئولان تامین اجتماعی درخواست داریم به نیاز و خواسته و حق قانونی بیمه شدگان توجه داشته باشند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بهزیستی بیمارستان رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان سازمان تامین اجتماعی معلولان مناسب سازی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید

معاون بانک مرکزی گفت: برات الکترونیک ابزار قدرتمند تامین مالی تولید در زمان سیاستهای انقباضی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهران محرمیان معاون بانک مرکزی در مراسم رونمایی از برات الکترونیک در وزارت اقتصاد، گفت: در راستای برنامه کنترل تورم از طریق کنترل مقداری ترازنامه بانکها مدیریت خلق نقدینگی در دستور کار قرار گرفته است.

محرمیان افزود: گفت: یگ‌نگرانی در این مسیر موضوع تامین مالی تولید است. پروژه برات الکترونیکی در زمان سیاستهای انقباضی پول به عنوان یک ابزار بسیار کارا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود، شبکه بانکی برای پیاده سازی این پروژه آمادگی کامل دارند، اداره تامین مالی زنجیره تولید و حوزه فناوری های نوین موارد فنی و جزییات را به خوبی پیش برده اند.

محرمیان گفت: هماهنگی خیلی خوبی در میان وزارت اقتصاد و بانک مرکزی ایجاد شد و امروز شاهد رونمایی از سامانه برات الکترونیک هستیم.

معاون فناوریهای نوین بانک مرکزی در خاتمه گفت: وزارت ارتباطات در سامانه تعامل پذیری، شرکت خدمات انفورماتیک و.... نیز در نهایی سازی این پروژه مشارکت داشتند.

در این نشست معاون اقتصادی وزارت اقتصاد تاکید کرد، برات الکترونیک ابزار مکمل اوراق گام است و یک ابزار مهم برای تامین مالی تولید محسوب میشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)