Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری از شاهرود، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تأکید بر اینکه پویش تهیه دارو موقتی و تنها دانشجویی نبوده، بلکه همه خیران می‌توانند در آن شرکت کنند، افزود: دفترچه بیمه خدمات روستایی اقلام محدودی از دارو‌های مورد نیاز مردم روستا که صرفا مرکز جامع سلامت در اختیار می‌گذارد را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"محمد ساعدی" با بیان اینکه دارو تنها زمانی در اختیار بیماران قرار می‌گیرد که پزشک مرکز روستا آن را تجویز کرده باشد، یادآور شد: این درصورتی است که در اردو‌های جهادی تیم درمان اعزامی دارو‌هایی را تجویز می‌کنند که اگر بنا باشد آزاد خریداری شود، مبلغ زیادی باید هزینه داروتراپی شود.
وی اضافه کرد: اگر دارو‌ها به دست بیماران نرسد، در عمل فرستادن تیم درمان متشکل از متخصصان بی حاصل خواهد بود و، چون تمهیدات دارو از طریق دانشگاه و وزارت بهداشت ممکن نیست، بهترین کار، کمک گرفتن از خیران است.
مسئول بسیج دانشجویی شاهرود اضافه کرد: با این کار ما واسطه می‌شویم که دارو‌ها طبق نسخه تجویز شده پزشک به دست بیماران برسد.
ساعدی تأکید کرد: در این پویش تنها کمک هزینه نقدی جمع آوری و دارو هم فقط از خیران صاحب داروخانه دریافت می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود دانشگاه علوم پزشکی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

کد خبر 6090389 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)