Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@21:37:23 GMT

نوشته‌های کاربران به مناسبت ولادت عشق +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۳۷۸۶

نوشته‌های کاربران به مناسبت ولادت عشق +تصاویر

در روز میلاد فرخنده امام هشتم شیعیان علی بن موسی الرضا (ع)، کاربران فضای مجازی هشتگ #ولادت_عشق را داغ کردند.

به گزارش مشرق،  امروز در تقویم کشورمان مصادف است با جشن ولادت امام هشتم شیعیان علی بن موسی الرضا (ع)، کاربران فضای مجازی در روز ولادت این امام بزرگوار طوفان توییتری عظیمی را با هشتگ #ولادت_عشق در شبکه‌های اجتماعی به راه انداختند و عشق و ارادت قلبی خود را به سلطان خراسان ابراز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطان خراسان، ۱۱ ذیقعده سال ۱۴۸ هجری قمری در مدینه متولد شدند، نامشان علی بن موسی الرضا(ع) و القابش رضا، صابر، رضیّ و وفیّ، کنیه‌اش ابوالحسن است. پدر بزرگوار امام علی بن موسی الرضا علیه السلام، موسی بن جعفر(ع) و مادر ارجمندش بانو نجمه است، از مادر امام رضا علیه السلام نقل است که لحظه تولد حضرت رضا(ع)، امام موسی بن جعفر(ع)، نزد من آمد و فرمود:‌ ای نجمه، کرامت پروردگارت بر تو گوارا باد، در واقع امام هشتم، مولود مبارک از کرامت پروردگار است. امام هشتم(ع) با صبر بسیار، مشکلات پیچیده عصرش را با دریایی از سعه صدر، متانت، بردباری، صبر انقلابی و با سرپنجه تدبیر حل کرد که دردانه مُلک ایران، ۲۰ سال امامت کرد و سرانجام با انگور زهرآلود مأمون خلیفه عباسی در سال ۲۰۳ هجری قمری به شهادت رسید.

در ادامه برخی از پست های کاربران فضای مجازی در توییتر را که به مناسب ولادت علی بن موسی الرضا (ع) با هشتگ #ولادت_عشق در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است مشاهده می‌کنید.


 

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس حرم امام رضا توییتر ولادت امام رضا کاربران فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به اینکه لایحه حجاب و عفاف در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: «یک سری ابهاماتی که شورای نگهبان گرفته است را برطرف کرده‌ایم. انشاالله به رای کمیسیون می‌گذاریم و به شورا می‌فرستیم.»

به گزارش دیده‌بان ایران؛ پس از اجرای طرح «نور» و بازگشت مجدد گشت ارشاد، مناقشات حقوقی را مبنی براینکه وقتی لایحه حجاب و عفاف در مرحله رفت و آمد میان مجلس و شورای نگهبان قرار دارد، چگونه نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را دوباره به خیابان‎ها آورده، ایجاد کرده است.

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به اینکه لایحه حجاب و عفاف در چه مرحله‌ای قرار دارد گفت: «یک سری ابهاماتی که شورای نگهبان گرفته است را برطرف کرده‌ایم. انشاالله به رای کمیسیون می‌گذاریم و به شورا می‌فرستیم.»

وی در واکنش به بازگشت مجدد گشت ارشاد عنوان کرد: «قانون دارند. بر اساس قانون می‌توانند.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه گشت ارشاد براساس کدام قانون است گفت: «قانونی که مصوب کردند ... (مکث می‌کند) فکر می‌کنم شورای عالی انقلاب فرهنگی، دقیق یادم نیست.»

این نماینده مجلس درخصوص اینکه چرا با وجود تصویب نشدن لایجه حجاب و عفاف، گشت ارشاد مجدد بازگشته است، اظهار کرد: «از خودشان بپرسید.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه آیا مخالف گشت ارشاد است، گفت: «خیر، هرچه قانون بگوید باید به آن عمل کنیم.»

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان