Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@12:16:26 GMT

طرز تهیه مربا توت سفید

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۳۸۴۳

طرز تهیه مربا توت سفید

مواد لازم برای تهیه مربا توت سفید : توت سفید  1 کیلو  وانیل (هل) نصف قاشق چایخوری خلال پسته  برای تزیین  شکر  سه لیوان (دسته دار فرانسه)  آب یک لیوان آب لیموترش 3 قاشق غذاخوری

 طرز تهیه مربا توت سفید :

مربای توت را باید از توت های درشت و تقریبا نارس تهیه کرد تا توت ها داخل مربا له نشود به خاطر همین وقتی توت سفید را تهیه کردید رسیده ها را جدا کرده و نوش جان کنید و بقیه را برای مربا نگه دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توت ها را تمیز کرده و خوب بشویید و آبکش کنید و سپس لا به لای آن ها مانند توت فرنگی، شکر بریزید. و یک شب اجازه بدهید تا در یخچال بماند و آب آن پس بدهد.

قبل از پخت با حرکت دادن ظرف توت ها را زیر و رو کنید تا شکر به همه جای توت ها برسد روز بعد به ظرف حاوی توت یک لیوان آب ریخته و روی شعله ی تند قرار داده تا زودتر بجوش بیاید.

حین پخت کف روی توت ها را بردارید در این موقع هل را اضافه کنید و حدود 20 دقیقه اجازه بدهید تا توت ها  کاملا پخته و جا افتاده شود وقتی شهد مربا کاملا قوام آمد و آماده شد آب لیموترش را اضافه کنید و شعله را خاموش کنید و یک روز داخل همان ظرف بگذارید بماند بعد داخل ظرفی که می خواهید مربا را نگهداری کنید بریزید و داخل یخچال و یا برای مدت طولانی می توانید داخل فریزر نگهداری کنید.

اگر از وانیل برای عطر مربا استفاده می کنید بعد از خاموش کردن شعله، وانیل را به آن اضافه کنید.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، به مناسبت هفته زمین پاک، جمعی از دانش آموزان مدرسه معصومیه منطقه شش، با شرکت در پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله های پلاستیکی، ورودی جاده روستای کوه سفید را از زباله ها پاک‌سازی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گوزن سفید
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بولگاری و نازک ترین ساعت مچی مکانیکی جهان‌/ چرخ دنده ها را چطور داخل آن جای داده اند؟! (عکس)
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی