Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام حسن امیری روز گذشته 22 تیرماه در آیین پایان چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در استان گفت: این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور جمعی از متسابقین بانوان و آقایان و با اعلام نفرات برتر برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش 10 درصدی تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی امسال، افزود: استماع کلام نورانی الهی همراه با صوت دلنشین حافظان و قاریان قرآن باعث جلا و آرامش روح و روان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مسابقات، شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و اذان به رقابت پرداختند، ادامه داد: امسال تعداد افراد شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته افزایش داشته است

امیری با تاکید بر اینکه امسال 200 نفر در مسابقات قرآن کریم مرحله استانی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: رحله استانی آزمون رشته‌های معارفی نیز با حضور 43 نفر در رشته‌های حفظ موضوعی قرآن کریم، تفسیر قرآن کریم و احادیث نهج البلاغه در حوزه علمیه امامیه شهرکرد برگزار شد.

گفتنی است در پایان این مراسم و پس از اعلام رای هیات داوران 11 نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند که پنج نفر از این تعداد بانوان و شش نفر نیز آقایان هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

فخرالدین اسدی اظهار داشت: توسعه فضا‌های ورزشی باز و سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و توسعه کلاس‌های تربیت بدنی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی مدارس استان هم‌اکنون ۴۶ صدم مترمربع است و توسعه ورزش در مدارس ابتدایی با اجرای طرح مهارت آموزی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، در این طرح دانش‌آموزان پایه چهارم در رشته طناب زنی، پنجم در رشته تنیس و ششم در رشته شنا و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

اسدی اضافه کرد: امسال شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز پایه ششم در رشته شنا آموزش می‌بینند.

وی به اجرای طرح پایلوت کشوری سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان مدارس عشایری اشاره کرد و بیان داشت: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز عشایری استان زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

اسدی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۵هزار فرهنگی، آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان