Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: حفظ کرامت جامعه هدف باید مهم ترین خط قرمز دستگاه های خدمت رسان باشد. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی شامگاه گذشته در دیدار با مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان قزوین که همزمان با هفته بهزیستی و افتتاح طرح های خدمت رسان بهزیستی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه های خدمت رسان از جمله بهزیستی به دلیل نوع فعالیت با طیف های گسترده ای از مردم مواجه هستند که به هر دلیلی نیازمند حمایت برای رسیدن به توانبخشی هستند از این رو باید حفظ کرامت و شان این افراد باید بیشتر از هر مسئله دیگری مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شرافت و جایگاه این افراد بسیار والاست و باید برای حفظ کرامت آنها در این سازمان های خدمت رسان تدابیری اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: قرآن کریم بارها از شان و جایگاه انسان ها سخن گفته و بسیار تاکید شده است در مباحث حمایتی و این چنینی در مرحله نخست توجه به کرامت این افراد باید مد نظر باشد.

بیش از 13000 تماس با اورژانس اجتماعی در کرمانشاه برقرار شدرئیس انجمن مددکاران ایران: سالانه یک‌میلیون نفر از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند می‌شوند‌6800 تماس با اورژانس اجتماعی اردبیل برقرار شد

آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: مشکلاتی که در مسیر زندگی این افراد ایجاد شده است قطعا تنها با حمایت یک سازمان به طور کامل قابل حل نیست و برای حل و فصل آن باید از ظرفیت همه مردم کمک گرفت.

وی اذعان کرد: مردم شریف ایران اسلامی در فعالیت های انسان دوستانه و حمایت از افراد نیازمند همیشه پیش قدم بوده اند و امروز نیز میتوانند این حمایت های خود را از مسیر و کانال بهزیستی به دست نیازمندان واقعی برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: مردم باید رفع نیازهای جامعه کم توان کشور را از سازمان های خدمت رسان مطالبه کنند و در کنار این سازمان ها برای تحقق این امر تلاش کنند.

آیت الله عابدینی درپایان سخنان خود به ظرفیت های فرهنگی در این سازمان ها اشاره و بیان کرد: میتوان از این فرصت برای بیان و تبیین دین و ارزش های اسلامی استفاده کرد، چرا که توان بخشی باید در همه ابعاد مالی، روحی و حتی معرفتی انجام شود.

انتهای پیام/ن

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع طی دهه کرامت در قزوین

ابوالفضل نژادفر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در استان قزوین اظهار کرد: مؤسسه جوانان رضوی در دهه کرامت نزدیک به ۲۰۰ برنامه در استان قزوین برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت اجرا خواهد شد، افزود: دو برنامه کلان و مهم در شهرستان قزوین به مناسبت این ایام برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی جشن‌های زیر سایه خورشید با بیان اینکه جشن «مثل معصومه» ویژه روز دختر در روز ۲۲ اردیبهشت در سالن شهید بابایی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین جشن ولادت امام رضا (ع) نیز در شب میلاد آن حضرت در آستان مبارک امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می‌شود.

نژادفر با تاکید بر اینکه بیش از ۶۰ برنامه در این ایام در شهرستان قزوین برگزار می‌شود، ادامه داد: بیش از ۱۴۰ برنامه نیز در ۵ شهرستان دیگر استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی در پایان از حضور خادمین حرم مطهر رضوی در استان قزوین نیز خبر داد و تاکید کرد: گروهی از خدام حرم مطهر رضوی فردا پنجشنبه وارد استان قزوین خواهند شد و در دهه کرامت در استان حضور دارند.

کد خبر 6100464

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • خدمت‌رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌
  • بهزیستی باید آسیب‌های نوظهور و پررنگ را شناسایی کند
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع طی دهه کرامت در قزوین
  • استقرار آمبولانس‌های اورژانس تهران در نمایشگاه کتاب
  • رویکرد اصلی دولت حل قاعده‌مند مسئله حقوق و دستمزد است
  • برخی افراد در قضیه شرکت‌های خودرو داد و بیداد راه انداخته‌اند
  • تمهیدات اورژانس تهران برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند