Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@07:52:43 GMT

تیراندازی مرگبار در میدان آرژانتین تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۴۱۰۹

تیراندازی مرگبار در میدان آرژانتین تهران

به دنبال درگیری دو موتورسوار و تیراندازی در میدان آرژانتین تهران، متاسفانه ترک‌نشین موتور سیکلت جان باخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مقارن ساعت ۱۵:۲۰ خبر تیراندازی از سوی راکب یک دستگاه موتورسیکلت به سمت  راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت دیگر در حوالی میدان آرژانتین به کلانتری ۱۰۵ سنایی اعلام شد که بلافاصله واحد گشت کلانتری در محل حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بررسی و تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد راکب یک دستگاه موتورسیکلت در حوالی میدان آرژانتین با اسلحه کمری به سمت راکب و سرنشین موتورسیکلت دیگر دو عدد تیر شلیک کرده و از محل متواری شده که به دنبال آن راکب موتورسیکلت دوم نیز مجروح شده و از محل متواری شده است.

 

در بررسی‌ها مشخص شد یک عدد از تیرهای شلیک شده به کشاله ران ترک نشین موتور سیکلت اصابت کرده که با حضور گشت کلانتری، سریعا  با اورژانس هماهنگی لازم انجام و فرد مجروح به بیمارستان انتقال داده شد.

 

فرد مجروح که هیچ گونه مدرک شناسایی به همراه نداشت، متاسفانه به دلیل شدت جراحت وارده فوت کرد و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی هویت قاتل و مقتول و دیگر زوایای این ماجرا ادامه دارد.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت حجاب و عفاف نماز جمعه شورای نگهبان جشن های دهه کرامت چهارمحال و بختیاری جنوب کرمان عفاف و حجاب امام رضا ع اردبیل ارژانتین قاتل شلیک گلوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی

 روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کشته شدن ۴نفر در تصادف مرگبار محور دره شهر-بدره خبر داد.

به گزارش تسنیم، محسن ویسی گفت: ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو 405 در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر 4 نفر فوت شدند.

وی افزود: در این تصادف که هر دو خودرو از روبه‌رو با هم برخورد کردند، خودروی پژو 405 که از تاکسی های بین شهری بوده، دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر 4 سرنشین آن دچار  سوختگی و فوت می‌شوند.

ویسی گفت: راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که به‌صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • شگفتی‌آفرینی ژاپن در ماه: ماه‌نشین «اسلیم» برای سومین بار از سرمای مرگبار ماه جان به در برد
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت