Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@21:44:33 GMT

روز تلخ کهگیلویه و بویراحمد با 10 کشته و زخمی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۴۱۷۰

روز تلخ کهگیلویه و بویراحمد با 10 کشته و زخمی

پنج نفر بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه کامیونت "ایسوزو" در جاده سمیرم به یاسوج، جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس  پنج نفر بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه کامیونت "ایسوزو" در جاده سمیرم به یاسوج، جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه روز گذشته در کیلومتر شش محور سمیرم به یاسوج رخ داد که در آن یک مرد، ۲ زن و ۲ کودک جان باختند که چهار نفر از آنها در صحنه حادثه و یک نفر حین اعزام به بیمارستان درگذشتند.

 ۲ زن و یک مرد از سرنشینان کامیونت ایسوزو دچار مصدومیت و برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان سیدالشهداء سمیرم منتقل شدند.

گفتنی است با توجه به شنیده ها قربانیان حادثه طلبه ای جوان بنام احمدفرخان و همسر و دو فرزندکودک و خواهر همسرش بودند.

همچنین در حادثه دیگری زن و شوهر سی سختی به علت سقوط در چاله برف در گردنه بیژن در سی سخت جان خود را از دست دادند.

برخی از نقاط گردنه بیژن پوشیده از برف تا سه متر است و هر دو به علت سرمای شدید در چاله برف و ریزش برف بر روی انها دچار ایست قلبی شده بودند.   به گفته مسئولان اورژانس بیشتر از نیم ساعت طول کشیده این زن و شوهر در زیر برف  توسط محیط بانان بیرون کشیده شوند و زمان تحویل به آمبولانس توسط تکنسین‌های اورژانس احیای قلبی شدند اما متاسفانه به علت سردی دما بدن و افت شدید  دمای بدن(27 ) قبل از تحویل دادن به تکنسین ها ی اورژانس جان خود را از دست داده بودند.   گفتنی است بنابر اطلاعات کسب شده فوتی ها یک روحانی با همسرش بوده که جهت تفریح در آنجا رفته بودند  که در زمان  حادثه توسط چند نفر از محیط بانان  زیست دنا در چاله برف بیرون کشیده در مسیر تحویل اورژانس داده اند.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین