Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم در سومین سالگرد شهید مراثی از مدافعان حرم آذربایجان شرقی، با اشاره به رشادت و پایمردی مدافعین حرم در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در کشور‌های سوریه و عراق گفت: اگر جانفشانی و از خود گذشتگی شهدای حرم نبود شاید امروز اثری از حرم اهل بیت در این کشور‌ها نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قصد اصلی دشمن و تکفیری‌ها نابودی تفکر شیعه و ایران بود و اگر ما در این کشور حضور نمی‌یافتیم مجبور بودیم در خانه و کشور خود در مقابل این تکفیری‌ها بایستیم.

سردار خرم با اشاره به اخلاق و منش شهید سردار رضا مراثی افزود: این شهید والامقام به تمام معنا انسان وارسته بود ولحظه‌ای به خود ودنیای مادی فکر نمی‌کرد.

وی اضافه کرد: ایشان 30 سال خدمت خود را در سپاه تمام کرده بود و می توانست بازنشسته شده و زندگی راحتی داشته باشد و از امکانات مادی خوبی بهره‌مند شود.

سردار خرم افزود: اما سید رضا مراثی ترجیه داد به خاطر پیمان با خدا در راه هدف الهی عازم سوریه شود وبا دشمنی که قصد از بین بردن اسلام را با نام الله اکبر داشت مبارزه کند و در آخر به آرزوی دیرینه اش که شهادت بود برسد.

فرمانده سپاه عاشورا سردار مراثی را فردی دلسوز، امین، مهربان و حساس به بیت المال دانست وگفت:ساده زیستی این شهید والامقام می‌تواند الگوی خوبی برای نسل جوان باشد.

در این مراسم فرزندشهید رضا مراثی در وصف پدرش دکلمه قرائت کرد ومداحان اهل بیت عصمت وطهارت نیز مرثیه سرایی کردند.

این مراسم که در مسجد امیر المومنین بخش لیلان با حضور گروه‌های مختلف مردم، خانواده معظم شهداء و ایثارگران برگزارشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه تجمع کردند.

سردار محمدرضا آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این مراسم گفت: ریشه رژیم صهیونسیتی بر جنگ و جنایت و نسل کشی بنا شده است.

وی افزود: سردمداران اصلی رژیم صهیونسیتی از ثروتمندترین و بانفوذترین افرادی هستند که تمام قدرت و اقتصاد آمریکا در دست آنان است.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ترور و آدم کشی را مهمترین خصوصیت آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این افراد حتی به تعدادی از رییس جمهوران آمریکا نیز رحم نکردند.

سردار آهنگر ایستادگی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونسیتی را دستاورد عظیمی برای این جبهه برشمرد و گفت: جبهه مقاومت تمام معادلات رژیم صهیونسیتی را بر هم زد و امروز اسرائیل از اقتدار و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت شوکه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود