Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت خودروسازی ایران خودرو شرط جالبی گذاشته است که اگر مردم آن را اجرا کنند گارانتی خودرو انها باطل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، یکی از مواردی که خودرو را در برابر سرقت ایمن می کند نصب دزدگیر بر روی ماشین هاست. دزدگیر کمک می کند که اگر دزدی قصد سرقت خودرو را داشته باشد صاحب ماشین با صدای آژیر ان به سمت ماشین برود و دزد نتواند کاری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی دزد ها ترجیح می دهند به جای اینکه خودرو را سرق کنند لوازم موجود در خودرو را سرقت می کنند که باز هم نصب دزدگیر می تواند از خیلی از این دزدی ها جلوگیری کند البته این نکته نیز ضروری است که دزدگیر باید در جایی از ماشین نصب شود که در دسترس سریع نباشد و حداقل 10 دقیقه نیاز باشد که سارق بتواند دزدگیر را پیدا کند.

 

 

پلیس راهنمایی و رانندگی نیز همیشه تاکید داشته است که راننده ها برای ایمنی بیشتر خودروهای خود بر روی انها دزدگیر نصب کند.

با این توضیحات بنابراین دزدگیر یکی از ضروریات یک خودرو است اما با این وجود در خودروهای ایران خودرو دزدگیر بر روی ماشین ها نصب نمی شود و راننده باید خود اقدام به نصب دزدگیر کند اما نکته جالب توجه این است که یکی از مواردی که گارانتی خودروهای ایران خودرو را باطل می کند نصب دزدگیر بر روی ماشین هاست.

 

 

یکی ازمخاطبان ما در تماس با این پایگاه خبری گفت: با توجه به  تاکیدات پلیس بر روی خودروی خود دزدگیر نصب کردم و کف پوش خودرو را نیز تعویض کردم اما وقتی برای سرویس خودرو به ایران خودرو مراجعه کردم در کمال ناباوری گفت که به دلیل  نصب دزدگیر بر روی خودروی خود گارانتی شما باطل است.

این شهروند گفت: نصب دزدگیر برای محافظت از خودرو است چرا باید ایران خودرو همچین شرطی قرار دهد که اگر دزدگیر بر روی خودرو نصب کنید گارانتی شما باطل است.

ایران خودرو موارد دیگری از جمله گذاشتن کف پوش برای خودرو و روکش کردن صندلی را از دیگر مواردی  بیان کرده است که گارانتی خودرو را باطل می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به اسراییل + فیلم

 وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در برنامه فوتبال برتر گفت: دم بچه‌ها گرم که اسرائیلی‌هارا زدند.

بعد از این ماجرا تمام پروازها لغو شد و اگر دیرتر به تایلند می‌رفتیم حذف می‌شدیم. در نهایت باهماهنگی وزرا یک هواپیما آمد تا مارا به ترکیه ببرد. وقتی سوار هواپیما شدیم،گفتیم اگر اتفاقی هم افتاد برای کشورمان است و سرمان هم بالاست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فیلم/ روایت جالب شمسایی از روز پاسخ ایران به اسرائیل
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به اسراییل + فیلم
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی