Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:05:52 GMT

قصه گویی باید احیا شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۴۴۰۴

قصه گویی باید احیا شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان روز یکشنبه در همایش نقش زنان فاطمی در تحقق اهداف انقلاب گفت: کانون پرورش فکری به دنبال احیای شیوه‌های تربیتی غیر مستقیم مانند قصه گویی است.
سهیلا شیخی با بیان اینکه کودکان آینده سازان هر جامعه‌ای هستند، اظهار داشت: از آنجا که پرورش فکر و خلاقیت در هر انسانی از همان کودکی و در خانواده شکل می‌گیرد مادران باید در این زمینه هوشیار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بانوان ایرانی امروز نیز باید مانند اوایل انقلاب که در صف اول مبارزات حضور داشتند در صف اول تربیت فرزندان خود باشند و نگذارند هجمه‌های فرهنگی دشمن، نسل آینده ما را تهدید کند.
شیخی اضافه کرد: زنان ایرانی با تلاش‌های خود از ثاتیر گذارترین عوامل در تحقق اهداف انقلاب بودند به طوری که هم اکنون در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی نیز به خوبی نقش آفرینی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه مادران تمدن ساز هستند، یادآور شد: این مساله مربوط به چگونگی تربیت فرزندان است که در این حوزه نقش مادران بیشتر از هر عوامل دیگر است.
در این برنامه پنل تخصصی در خصوص دیدگاه قرآن نسبت به عفاف و حجاب با حضور بانوان مرادپور، علی اکبری و سهراب پور از کارشناسان و متخصصان این حوزه برگزار شد.
۷۳۴۹/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کردستان فرهنگی ادبیات کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر عمل کرده دفاعی بسیار خوبی داشته و همین امر باعث شده آنها با ۱۳ گل خورده و بهتر از استقلال عنوان برترین خط دفاعی لیگ را تا پایان هفته بیست و پنجم از آن خود کنند.

نکته مهم در مورد خط دفاعی پرسپولیس  این است که آنها در نیم فصل دوم تنها در  دو بازی برابر فولاد و آلومینیوم دروازه‌شان را باز شده دیدند که هر دو بار روی اشتباهات دروازه‌بان و خط دفاعی‌شان این اتفاق افتاده است.

پس از بازی فولاد شاگردان اوسمار در شش بازی متوالی موفق به کلین شیت شدند. جالب اینکه از این شش کلین شیت سه‌تای آن با دروازه‌بانی امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله آکادمی سرخ‌ها به ثبت رسیده که او در غیاب علیرضا بیرانوند در لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان داد.

پرسپولیس که بسیار برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کند امیدوار است همین روند را در پنج بازی باقی مانده نیز حفظ کنند و حداقل گل خورده را به ثبت برسانند.

سرخ‌های این روزها در خط دفاعی خود دو مدافع آماده یعنی گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی را دارند که علاوه بر وظایف دفاعی یکی از امیدهای پرسپولیس برای گلزنی نیز هستند چرا که هر یک در این فصل ۵ گل به ثمر رسانده‌اند.

در هر حال پرسپولیس آمار فوق العاده‌ای از جهت گل نخوردن در بازی‌های متوالی ثبت کرده و با بسته ماندن دروازه‌اش مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی می‌تواند به آمار ۷ بازی کلین شیت متوالی در لیگ برتر دست پیدا کند. در ثبت این آمار فوق‌العاده درخشش زوج دفاعی احیا شده پرسپولیس تاثیر زیادی داشته است.

دیگر خبرها

  • درباره تیرباران اولین وزیر زن در ایران
  • آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی
  • تولد گوزن زرد ایرانی در خرم‌آباد/ کشت و صنعت بزرگترین سایت خصوصی تکثیر و پرورش کشور
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد