Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیادشهید استان مرکزی با اشاره به ورزشکارات تحت پوشش این بنیاد شهید گفت: درحال حاضر بیش از ۵ هزار ورزشکار داریم که در رشته‌های مختلف ورزشگاه‌های سراسر استان فعالیت می‌کنند و در میادین ورزشی داخلی نیز افتخارات خوبی داشتیم. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری‌ تسنیم از اراک، مرتضی انصاری‌فر شامگاه شنبه در آیین تجلیل از ورزشکاران و افتخار‌آفرینان شاهد و ایثارگر استان مرکزی با اشاره به افتخارآفرینی 58 ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی اظهار داشت: در این مراسم از 58 ورزشکار افتخار‌آفرین در رشته‌های مختلف تجلیل می‌شوند به طوری که در چند سال گذشته موفق به برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران و افتخارآفرینان  میادین ورزشی نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : درحال حاضر بیش از 5 هزار ورزشکار داریم که در رشته‌های مختلف ورزشگاه‌های سراسر استان فعالیت می‌کنند و در میادین ورزشی داخلی نیز افتخارات خوبی داشتیم ازجمله در مسابقات دارت بانوان مقام دوم، سوم و مقام اول تیمی را کسب کردیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: در مسابقات تنیس روی میز مقام سوم را کسب کردیم، همچنین در سایر رشته‌ها نیز ورزشکاران افتخارآفرینی می‌کنند، اکنون جانبازان به‌دنبال کسب قهرمانی و مدال‌آوری نیستند، ورزش برای جانبازان به‌ویژه جانبازان ضایعه نخاعی و ویلچری امری اجتناب‌ناپذیر است به همین سبب باید از اماکن ورزشی دررشته‌های مختلف در راستای توانمند‌سازی استفاده کنند.

محدودیت مالی مانع موفقیت‌های جانبازان ورزشکار اصفهانی نشده استامکانات ورزشی جانبازان ورزشکار مازندران مطلوب نیستپرافتخار ترین ورزشکار پارالمپیک در بیمارستان بستری شد

انصاری‌فر عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، جانبازان برای قهرمانی ورزش نمی‌کنند بلکه برای امید به زندگی ورزش می‌کنند، اگر چه کسب مقام قهرمانی و مدال‌آوری نیز در اولویت جانبازان ورزشکار است‌.

وی افزود: امسال موسسه فرهنگی ‌ورزشی بنیاد شهید استان مرکزی افتتاح را می‌کنیم که اولویت نخست ما افتتاح بخش ورزشی، مرکز بزرگ و مجهز مجموعه است به همین سبب امیدواریم بتوانیم شهریورماه این‌ مرکز‌ را افتتاح کنیم تا جانبازان در رشته‌های مختلف ورزشی بتوانند از این فضای خوب ورزشی استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان کرد: زیرساخت‌های اولیه این مجموعه آماده شده که دراصل پایه‌ای برای پرداختن در راستای خدمات ورزشی به جانبازان است که به سبب نداشتن اماکن ورزشی، امکانات، اعتبارات و رکود موجود امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز بیشتر به ورزش‌ جانبازان بپردازیم و کمکی‌برای سلامتی آنها باشیم.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی قیاسی عصر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۲۳ هزار و ۱۸۰ نفر عضو خانه کارگر هستند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۸۰ نفر عضو فعال هستند.

قیاسی با بیان اینکه در استان مرکزی حدود ۱۲ هزار کارگر ساختمانی پشت نوبت بیمه هستند و سهم اراک ۴ هزار کارگر است، ادامه داد: ۱۳ هزار و ۲۵۰ کارگر ساختمانی در این استان از خدمات بیمه بهره مند هستند و سهم شهر اراک از این کارگران حدود ۴ هزار و ۳۰۰ نفر است.

قیاسی یادآور شد: سه هزار و ۶۵۰ کلاس‌های آموزشی رایگان شامل کمک درسی، کامپیوتر و خیاطی برای اعضا و خانواده آنها برگزار شد.

۵۵ درصد فوت حوادث کارگاهی مربوط به کارگران ساختمانی است

قیاسی، ۵۰ درصد حوادث کارگاهی و ۵۵ درصد فوت حوادث کارگاهی را مربوط به کارگران ساختمانی بیان کرد و گفت: در سال‌های اخیر که بحث بند دوم قانون ۴۱ رعایت نشده، صنایع روز به روز در حال خالی شدن هستند و به جای تعدیل نیرو توسط کارفرمایان، کارگران خود از محیط کار خارج می‌شوند.

دبیر اجرایی خانه کارگر اراک اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان در استان مرکزی پرداخت کرده است.

تأمین مسکن یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جامعه کارگری است

قیاسی، مسکن را یکی از مشکلات بزرگ جامعه کارگری دانست و گفت: مسکن کارگری برای صنعت در نظر گرفته شده اما برای کارگران ساختمانی پیش بینی نشده است.

وی بیان کرد: طبق قانون اتباع بیگانه باید در مشاغلی که نیروی ایرانی توان کار ندارند، کار کنند اما این افراد به قسمت‌های مختلف ساختمانی ورود کرده‌اند در حالی‌که ورود آن‌ها به برخی مشاغل ممنوع است.

دبیر اجرایی خانه کارگر اراک گفت: اتباع به صنعت شهرهای صنعتی اراک، دلیجان و ساوه وارد شدند در حالی که اجازه وارد کار کردن در صنعت را ندارند.

کد خبر 6091441

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!