Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان برزیلی لیورپول فصلی فوق العاده را سپری کرد.

طرفداری- فصل خیره کننده آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی باشگاه لیورپول به شکلی فوق العاده به پایان رسید.

برزیل و پرو در فینال کوپا آمریکا به مصاف هم رفتند که برزیل با نتیجه 3-1 پیروز این بازی شد و به عنوان قهرمانی رسید. آلیسون پس از این تورنمنت به عنوان بهترین دروازه بان تورنمنت نیز انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال او به اولین دروازه بانی تبدیل می شود که سه دستکش طلا را در یک فصل برده است. او در زمینه باشگاهی توانست دستکش طلای لیگ برتر و دستکش طلای لیگ قهرمانان اروپا را به همراه لیورپول کسب کند.

دروازه بان برزیلی در فصل اخیر لیگ برتر 21 کلین شیت و در لیگ قهرمانان اروپا 6 کلین شیت به همراه لیورپول کسب کرد. او به همراه برزیل در کوپا آمریکا نیز 5 بار دروازه خود را بسته نگه داشت تا دستکش طلای این رقابت ها را نیز کسب کند.

آلیسون پیش از دیدار برزیل و پرو، 9 کلین شیت پشت سر هم در بازی های رسمی خود (چه ملی چه باشگاهی) کسب کرده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خوانندگی پر احساس بهنام بانی زیر باران در سیدنی استرالیا کنار خیابان (فیلم) خوانندگی یک کودک با سبیل در کنسرت بهنام بانی (فیلم) رقص بهنام بانی وسط کنسرت (فیلم)

دیگر خبرها

  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • خلجی: بانی اصلی تورم ۶۰ درصدی مدعی تورم شده است
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)