Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@14:00:46 GMT

آقای ظریف! تیم الف و ب را کنار بگذارید

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۴۹۰۴

به گزارش جهان نيوز، سید یاسر جبرائیلی با انتشار توئیتی نوشته است: «بازی پیوسته با لفظ "گروه ب" تقلیل دادن مسئله سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران به چند شخص خاص به جای رژیم ها و اندیشه های معارض انقلاب اسلامی است.»

این کارشناس مسائل سیاسی ضمن بازنشر همین توئیت در کانال شخصی اش، توضیحی در ذیل آن اضافه کرده و نوشته است: «مسئله ما با رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نیست؛ همچنانکه مسئله‌مان با رژیم آمریکا، جان بولتون نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقلیل دادن جنایات رژیم سعودی به بن سلمان، ساده‌لوحی و ساده‌اندیشی است. دیپلماسی هم با لفاظی پیش نمی‌رود، وگرنه شاعران باید موفق‌ترین دیپلمات‌ها می‌بودند». کپی متن خبر برچسب ها: ظریف یاسر جبرائیلی بن سلمان دونالد ترامپ

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: ظریف یاسر جبرائیلی بن سلمان دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات شهید کاظمی با بیش از ۶۰ عنوان کتاب جدید در سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند.

این انتشارات، از بین بیش از ۷۰۰ عنوان کتابی که تا به حال روانه بازار نشر کرده است، حدود ۵۰۰ عنوان کتاب را با خود به نمایشگاه می‌آورد که بیش از ۶۰ عنوان از آن، جزو آثار جدید به حساب می‌آیند.

کتاب «در فاصله دو بوسه» اثر غلامعلی حداد عادل، «اُم علاء» به قلم سمیه خردمند، «پلاسما» نوشته فاطمه شایان پویا، جلد ۶ تا ۹ مجموعه «تبار انحراف» اثر حجت الاسلام مهدی طائب، جلد دوم مجموعه «ماجرای علامه و انقلاب» نوشته رضا اکبری آهنگر و وحید خضاب، «دورت بگردم» اثر فائضه غفارحدادی، «گرای باقر» به قلم امیرحسین انبارداران، «تصویری دربند» به قلم مونس عبدی زاده و چند اثر دیگر، از جمله آثاری هستند که برای اولین بار در نمایشگاه کتاب از آنها رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6089749 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • تعیین تکلیف شریعتمداری برای لایحه حجاب | کنارش بگذارید، «طرح نور» پلیس کافی است
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • برای خواب خوب مقررات بگذارید
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود