Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاریجانی گفت: اصلاح ساختار بودجه با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش ها در جلسه غیر علنی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «علی لاریجانی» در ابتدای جلسه علنی امروز یکشنبه 23 تیر با اشاره به جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس گفت: در جلسه غیر علنی بحث بسیار مهمی با حضور مسئولان مرکز پژوهش ها، سازمان برنامه و بودجه و دیوان محاسبات در مورد اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی کشور بود که رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه تاکید فرموده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه در رابطه با تمهیداتی که برای وضعیت بهتر اقتصادی کشور در شرایط فعلی و برای سال آینده باید در نظر گرفته می شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

وی همچنین با عرض تبریک به مناسبت میلاد مسعود امام رضا (ع) بیان کرد: امروز روز بسیار مبارکی برای همه مسلمانان و به ویژه ایرانیان که میزبان حضرت هستند، است و امیدواریم در پناه انفاس قدسی حضرت شان خداوند ملت ایران را از این سعادتمندتر نماید.

 

وی با اشاره به درگذشت نماینده مردم نطنز و قمصر گفت: ما همکار صدیق و ارزشمندمان آقای صفاری نطنزی را از دست دادیم. این مرد شریف و بسیار عزیز و پرکار و نجیب برای همه ما در این مدت خاطراتی را به یادگار گذاشت، ایشان با آن ویژگی های سلیم النفس و آرامش روحی ای که داشتند در حل مسایل کشور بسیار کوشا بودند، چه در زمانی که در وزارت خارجه خدمت می کردند و چه در زمانی که فرصت همکاری با ایشان را داشتیم، پرکار و حساس نسبت به منافع ملی کشور و همچنین امنیت ملی کشور بودند و با دقت و متانت گام بر می داشتند.

 

لاریجانی خاطرنشان کرد: خیلی حادثه دردناکی بود و در مراسم تشییع و فاتحه ایشان می دیدم که نمایندگان و همکاران ما چه مقدار اندوه دارند و جای ایشان در این مجلس خالی است. یاد این عزیز سفرکرده ما در دل همه ما است و این ضایعه بسیار دردناک را به خانواده ایشان و همچنین مردم نطنز و قمصر که ایشان وکیل شان بود، تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال علو درجات برای این عزیز سفرکرده را خواستاریم./

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت نماز جمعه چهارمحال و بختیاری حجاب و عفاف جشن های دهه کرامت شورای نگهبان جنوب کرمان عفاف و حجاب اردبیل مسجد نمایندگان مجلس علی لاریجانی مجلس لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد

جلسات علنی مجلس در هفته آینده جهت سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه تشکیل نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پایان جلسه علنی عصر امروز گفت که جلسه بعدی مجلس یکشنبه ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود. بر این اساس مجلس همزمان با ایام تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد