Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از احداث ۱۵ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده در گفتگویی با اشاره به اینکه ۲۷ مجتمع نیز در مراحل استعلام است، اظهار داشت: هم اکنون ۳۰ مجتمع خدماتی رفاهی در استان در حال فعالیت است که با احداث این مجتمع ها، تعداد آن به ۷۲ مورد در استان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این میزان ۵ مجتمع در آزادراه ها، ۳۵ مجتمع در بزرگراه ها و ۳۲ مجتمع نیز در راه های اصلی و فرعی استان است.

پناهنده با اشاره به لزوم احداث مجتمع های خدماتی رفاهی در سطح محورهای مواصلاتی استان یادآور شد: ضروری است تا رانندگان پس از دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند و به همین منظور برای فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، کاهش میزان تصادفات جاده ای و تامین فضای مناسب برای اقامه نماز، مجتمع های خدماتی رفاهی در جاده ها ساخته می‌شود.

مدیرکل راهداری استان همدان به بستر مناسب احداث مجتمع های خدماتی رفاهی برای اشتغالزایی و نیز ایجاد امنیت و آسایش در جاده‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه راه های اصلی استان دارای مجتمع خدماتی رفاهی بین‌ راهی هستند و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

پناهنده به اهمیت و ضرورت تجهیز این مجتمع ‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: مجتمع‌ های خدماتی رفاهی جاده‌ ای باید متناسب با نیاز و رعایت اصل رفاه حال مسافران احداث شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: راهداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی

به گفته شهروند خبرنگار ما تعدادی از شهروندانی که از سال ۱۳۹۳ تا کنون در شهرک آ. اس. پ واقع در جاده شهریار - ملارد از سال ۱۳۹۳ سکونت دارند منازل مسکونی این شهرک فاقد سند مالکیت است و بعد از ۱۱ سال همچنان پایان کاری برای آن دریافت نشده است علاوه بر این فاز دوم و دیگر فاز‌های این شهرک تکمیل نشده است.

همچنین این شهرک فاقد امکانات رفاهی از قبیل کمبود مدارس، مکان مذهبی و فرهنگی، فضای ورزشی، امنیت کافی، محیط درمانی و بهداشتی و نانوایی، مشکلات مخابراتی، آب، برق، است.

همچینن در فضای سبز، خیابان و زیر ساختمان شاهد فرونشست‌های خطرناک هستیم.

شهروند خبرنگار ما از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان