Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@11:08:54 GMT

حجاج از همراه داشتن ۱۴ قلم دارو ممانعت کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۵۰۶۰

فرمانده پلیس فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۶۴۹ زائر از سیستان و بلوچستان، امسال به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ باغشنی افزود: این زائران در قالب ۱۱ کاروان از چهارشنبه این هفته با هفت پرواز مستقیم از زاهدان به جده منتقل می‌شوند.

  سرهنگ باغشَنی با تاکید بر آمادگی پلیس فرودگاه برای اعزام هر چه بهتر زائران خانه خدا، افزود: میز خدمت در پایانه فرودگاه زاهدان آماده پاسخگویی به زائران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  فرمانده پلیس فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با بیان این که بر طبق قوانین کشور عربستان، همراه داشتن ۱۴ قلم دارو جرم محسوب می‌شود، گفت: این داروها شامل آمپول پتیدین ۵۰ و ۱۰۰ میلی گرم، آمپول مرفین ۱۰ میلی گرم، قرص متادون ۵ و ۲۰ میلی گرم، شربت متادون، قرص هیدرومرفین ۲ میلی گرم، قرص متیل فنیدات هیدروکلراید، قرص ترامادول ۵۰ و ۱۰۰ میلی گرم، آمپول ترامادول ۵۰ میلی گرم، شربت اکسپکتورانت کدئین، قرص استامینوفن کدئین، آمپول دیازپام ۱۰ میلی گرم، قرص دیازپام ۲،۵ و ۱۰ میلی گرم، آمپول بوپرنورفین و قرص بوپرنورفین است.   وی همچنین به همراهان زائران توصیه کرد از بدرقه حجاج در فرودگاه به علت ازدحام خودداری کنند.     انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل ، ابراهیم احدی اظهار کرد: اعزام حجاج در قالب هفت کاروان در روزهای ۱۲ و ۱۳ خردادماه و از طریق فرودگاه اردبیل انجام می‌شود تا حجاج سرزمین وحی بتوانند با عزیمت به شهر مدینه اعمال حج خود را آغاز کنند.
وی افزود: تلاش شده تا سفر حجاج به صورت مستقیم از فرودگاه اردبیل به سمت مدینه و بازگشت آن نیز از جده انجام شود تا حجاج بدون دغدغه و نگرانی بتوانند سفر معنوی خود را در ماه آینده انجام دهند.
مدیر حج و زیارت استان اردبیل تصریح کرد: زمان بازگشت حجاج استان اردبیل نیز در تاریخ ۱۵ و ۱۶ تیرماه از جده به سمت فرودگاه اردبیل است.
احدی با اشاره به اینکه امسال ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع مشرف می‌شوند، خاطرنشان کرد: امسال دارندگان فیش حج تمتع ثبت‌نامی در سال‌های ۸۵ و ۸۶ فرصت اعزام به حج تمتع را پیدا کردند که مراحل پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام قطعی آنها تا اسفندماه انجام شده و مراحل بعدی نیز در هفته‌های گذشته به انجام رسیده است.

دیگر خبرها

  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • بازگشت حجاج عمره گزار به ایران
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان