Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی با ۶ کاندیدا و بدون حضور ۳ قهرمان سابق این رشته برگزار خواهد شد. تاریخ انتشار: 11:24 - 23 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۰۴۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روز گذشته (شنبه) اسامی کاندیدا‌های تائید صلاحیت شده انتخابات فدراسیون کشتی مشخص شد که در این بین نام ۳ قهرمان پرسابقه کشتی ایران دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا دبیر، امیر خادم و عباس جدیدی در نهایت برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی تائید صلاحیت نشدند تا این مجمع بدون حضور این قهرمانان سابق کشتی برگزار شود.

با توجه به عدم حضور این ۳ چهره و با اینکه از حمید بنی‌تمیم به عنوان شانس اول ریاست نامبرده می‌شد به نظر می‌رسد شرایط مجمع به سود عبدالمهدی نصیرزاده چرخیده است.

اسامی کاندیدا‌های تائید صلاحیت شده به شرح زیر است:

1. سید اصغر آزوره
۲. جاسم امیری
۳. حمید بنی‌تمیم
۴. علی اکبر جیره سرایی بازار کرد
۵. محمدرضا صالحی
۶. عبدالمهدی نصیرزاده

مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی روز ۲۶ تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فدراسیون کشتی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی