Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه معتبر فوربس همه‌ساله فهرستی از پردرآمدترین سلبریتی‌های سال منتشر می‌کند.


به گزارش شریان نیوز،نشریه معتبر فوربس همه‌ساله در اواسط سال میلادی، فهرست ۱۰۰ سلبریتی پردرآمد سال را منتشر می‌کند؛ فهرستی شامل خواننده‌ها، ورزشکارها، مجری‌های تلویزیونی، هنرپیشه‌ها و حتی دیوید کاپرفیلد شعبده‌باز مشهور. در فهرست امسال نیز مانند سال‌های قبل، چند نام تکراری به چشم می‌خورد و باز هم نفر اول، تیلور سوییفت، خواننده آمریکایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست ۱۰۰ سلبریتی پردرآمد فوربس، شامل ۱۱ بازیگر سینما و تلویزیون است؛ ۹ مرد و ۲ زن. جزئیاتی از فعالیت‌های یک سال اخیر پنج نفر اول فهرست را در این گزارش می‌خوانید:

دواین جانسون
پانزدهمین نام این فهرست ۱۰۰ نفره که اولین بازیگر آن است، دواین جانسون (راک) ستاره ۴۷ ساله سینماست که در یک سال گذشته، ۸۹ میلیون دلار درآمد داشته. این ستاره تنومند که کارش را از رینگ کشتی کج آغاز کرده، در یک سال گذشته در آثاری، چون «سریع و خشمگین: هابز و شاو» و «جومانجی: سطح بعدی» بازی کرده و با سریال «بلرز» در عرصه تلویزیون نیز حضور داشته است. دواین جانسون چند برند پوشاک، کفش و هدفون هم دارد.

کریس همسورث
نفر بیست‌وچهارم، دومین ستاره سینمای حاضر در این فهرست است. کریس همسورث که به دلیل ایفای نقش «ثور» در مجموعه فیلم‌های مارول شناخته می‌شود، در یک سال اخیر ۷۶ میلیون دلار درآمد کسب کرده که منبع بیشتر این درآمد از فیلم‌های «انتقام‌جویان: آخر بازی» و «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» است. این بازیگر ۳۶ ساله استرالیایی که برای هر فیلمش ۱۵ میلیون دلار دستمزد می‌گیرد، قرارداد‌هایی سنگین برای مدلینگ دو برند مشهور صنعت مد دارد.

رابرت داونی جونیور
سومین بازیگر پردرآمد سال، بازیگر ۵۴ ساله فیلم‌های اکشن و کمدی است. رابرت داونی با ۶۶ میلیون دلار درآمد، نفر سی‌ویکم فهرست پردرآمدترین سلبریتی‌های سال است. او بیشتر این درآمد را مدیون «انتقام‌جویان: آخر بازی» است که با احتساب سهمش از فروش فیلم، ۷۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شود؛ اگرچه این مبلغ برای زمانی بیشتر از یک سال است و به همین دلیل، درآمد سالانه وی کمتر از ۷۵ میلیون شده. او سفیر یک برند چینی تلفن همراه هم هست.

آکشی کومار
سوپراستار ۵۱ ساله سینمای هند، نفر سی‌وسوم این فهرست و چهارمین سینماگر پردرآمد سال گذشته است که ۶۵ میلیون دلار درآمد داشته است. او که برای هر فیلم بین ۵ تا ۱۰ میلیون دلار دستمزد می‌گیرد، از چهره‌های ثابت فهرست پردرآمدترین سلبریتی‌های سال است. آکشی کومار امسال در دو فیلم حاضر بوده و بازیگر اصلی یکی از اولین فیلم‌های فضایی تاریخ سینمای هند هم هست. او با بیش از ۲۰ برند تجاری، قرارداد مدلینگ بسته است!

جکی چان
ستاره ۶۵ ساله سینمای شرق آسیا، در یک سال گذشته ۵۸ میلیون دلار درآمد داشته تا سی‌ونهمین چهره این فهرست باشد. او همچنان بیشترین درآمد خود را از فیلم‌های سینمایی‌اش به دست می‌آورد؛ آثاری، چون «شوالیه سایه‌ها» و «معمای نشان اژدها». جکی چان امسال با ستاره‌های آمریکایی دنیای فیلم‌های رزمی، چون جان سینا و آرنولد شوارتزنگر همبازی خواهد شد. بخشی از درآمد چان، مربوط به سالن‌های سینمای تحت مالکیت اوست.

 

برچسب هاآکشی کومار

منبع: شریان

کلیدواژه: آکشی کومار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار نوشاد عالمیان در جدول اصلی رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، شامگاه شنبهبرابر «کائو چنگ جو» از چین تایپه برگزار شد.

در این دیدار نوشاد عالمیان برابر حریف خود با نتیجه ۳ بر ۲ صاحب برتری شد. ابن برتری در حالی به دست آمد که پینگ پنگ باز چینتایپه ۱۹ ساله است اما رنکینگ ۲۹ جهان را در اختیار دارد.

نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی و بدون باخت در مرحله مقدماتی، وارد جدول اصلی گرند اسمش عربستان شد در ادامه و درجدول یک شانزده نهایی با برنده دیدار «لیانگ جینگ کون» از چین و «دنیل هابسون» از اتریش رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6096642 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • بهادر زمانی بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال کیست + بیوگرافی
  • فهرست تخصیص ارز کالاهای کشاورزی اعلام شد+ جدول
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال | ببینید
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته