Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به نزدیک شدن نرخ ارز بازار آزاد به ارز نیما گفت: بازار ارز از ثبات برخوردار است و روند بازگشت ارز حاصل از صادرات بهبود یافته که نشانه استقبال فعالان اقتصادی از سیاست‌های ارزی اخیر است.

در نشست هم اندیشی رئیس کل بانک مرکزی با اعضای هیئت رئیسه اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف ایران، عبدالناصر همتی با تاکید بر اینکه بخش غیردولتی بازوی توانمند اقتصاد کشور است، تصریح کرد: بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای رفع موانع فعالان بخش غیردولتی به کار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی با بیان اینکه بانک مرکزی در راستای حفظ تعادل بازارها، کنترل بازار ارز را در دستور کار دارد ابراز امیدواری کرد با تداوم آرامش نسبی بازارها شاهد رونق بیشتر تولید باشیم.

افزایش تسهیلات پرداختی به تولید تا سقف ۳۰ هزار میلیارد تومان

طبق اعلام بانک مرکزی، رئیس کل این بانک در پاسخ به درخواست‌های فعالان اقتصادی بخش‌های غیردولتی برای تأمین مالی واحدهای تولیدی به تشریح برنامه‌های بانک مرکزی برای هدایت نقدینگی به واحدهای تولیدی پرداخت و گفت: بانک مرکزی حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط را به طور جدی پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: در همین راستا و به منظور جلوگیری از رکود، برنامه‌های جدید بانک مرکزی پس از نظرخواهی از کارشناسان پولی کشور در حال تدوین است و در قالب «طرح تأمین مالی مولد» اجرایی خواهد شد.

همتی با اشاره به اینکه نظام بانکی علیرغم محدودیت‌های موجود همواره پشتیبان بخش تولید کشور بوده است، تاکید کرد: در سال جاری میزان پرداخت تسهیلات به بخش‌های تولیدی افزایش خواهد یافت و تا سقف ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به «SME» ها اختصاص خواهد یافت.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان

رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.   مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت دکتر محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان