Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ایجاد ۲۱ هزار فرصت شغلی در کرمانشاه با ابلاغ سند اجرایی اشتغال در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عزیزی در گفتگو با مرصاد، تدوین و اجرایی شدن «سند اجرایی اشتغال» را در کاهش نرخ بیکاری بسیار اثرگذار دانست و اظهار داشت: سند اجرایی اشتغال بسیار اثر گذار بوده و ۵ رتبه نرخ بیکاری استان را کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ابلاغ سند اجرایی اشتغال در سال ۹۸ خبر داد و گفت: این سند نیز به فرمانداران ابلاغ شده و براساس آن کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری تا پایان سال ۹۸ هدف گذاری شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: براساس این سند قرار است ۲۱ هزار فرصت اشتغال خالص در استان کرمانشاه ایجاد شود.

این مسئول با بیان اینکه استان کرمانشاه پیش از این در جایگاه اول بیکاری قرار داشت کاهش ۵ رتبه ای در این زمینه طی بهار امسال را گام خوبی در کاهش نرخ بیکاری استان دانست.

عزیزی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه هم اکنون در جایگاه پنجم بیکاری کشور قرار گرفته است.

وی به کاهش ۴.۷ درصدی نرخ بیکاری در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: براساس نتایج اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران و بررسی نرخ بیکاری افراد ۱۰ سال و بالاتر، نرخ بیکاری استان کرمانشاه در بهار امسال کاهش چشمگیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سلگی ظهر یکشنبه در جلسه احداث شهرک‌های شیلاتی شهرستان نهاوند گفت: با اشاره به اینکه نهاوند به عنوان قطب شیلات غیر ساحلی کشور شناخته شده و با وجود سراب‌های متعدد نیاز احداث این شهرک به منظور توسعه شیلات و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

وی افزود: با ایجاد این شهرک اراضی بایر احیا و آب‌های بدون استفاده پس از مصرف در پرورش ماهی به رودخانه و مصرف بهره برداران بخش کشاورزی و باغات هدایت می‌شود.

سلگی بیان کرد: مکان یابی و بررسی این موضوع از طریق استعلام از دستگاه‌های ذیربط و استفاده از اراضی ملی می‌تواند در ایجاد منطقه گردشگری و دیگر صنایع وابسته توسعه و اشتغال پایدار را برای شهرستان محقق کند.

کد خبر 6097396

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه