Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر رامسر گفت: طرح هدایت آبهای سطحی در ۲۰ فاز طبقه بندی شده و طبق اولویت شهر با شناسایی نقاط حادثه خیز با تفکیک به انجام می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید صفاتی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با بیان اینکه طرح مطالعاتی هدایت آبهای سطحی از دوره چهارم شورا با انتخاب مشاور عملیاتی شد گفت: جهت اجرای این طرح ۱۲۰ میلیون تومان صرف مشاور و تهیه طرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه در پیش رو بودن فصل پاییز و بارندگی های شدید با حرکت جهادی جهت اجرای طرح هدایت آبهای سطحی اقدام خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر رامسر با اشاره به اینکه باران های سیل آسا سبب آسیب به شهر می شود تصریح کرد: طرح هدایت آبهای سطحی در ۲۰ فاز طبقه بندی شد و امکان اجرای آن در آن واحد و یا جداگانه بصورت اولویت شهر با شناسایی نقاط حادثه خیز با تفکیک به انجام می رسد.

این مسئول گفت: باغ ۳۳ هکتاری ملی و شهرستانی محسوب می شود که با توجه به زیبایی و بکر بودن آن باید با برنامه ریزی جهت احیای باغ ۳۳ هکتاری اقدام شود.

صفاتی اظهار کرد: ایجاد حریم پروازی سبب محدودیت ساخت و ساز و کاهش در آمد شهرداری رامسر شده است.

وی در پایان تاکید کرد: رامسر بعنوان یک شهر میراثی است که ثروت اول آن میراث است و با مدیریت و تعامل میتوان آن را احیا کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز

ایسنا/فارس سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد: طی حادثه در عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه ۲ کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند.

رضا جاویدی ‌در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز شنبه، ۸ اردیبهشت رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، ۲ کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

وی یادآور شد: شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به‌منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد