Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادسرای ارشاد از پلمب تعدادی از کافه‌های تهران به دلیل فروش مشروب خبر داد. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، یکی از برنامه‌های اصلی دشمنان، درگیرکردن جوانان به مواد مخدر، مشروبات الکلی، فحشا و ... برای کشاندن آنها به مهلکه مفاسد اجتماعی و جدا کردن آنها از خانواده است و یکی از مطالبات جدی خانواده‌ها از قوه قضائیه، برخورد با توزیع‌کنندگان این موارد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادسرای ارشاد اعلام کرد: یکی از وظایف دادسرای ارشاد، جلوگیری از ادامه فعالیت اماکنی است که به بهانه ایجاد فضای تفریحی، جوانان را به مهلکه استفاده از مشروبات الکلی سوق می‌دهند و برای سلامت و امنیت اخلاقی و روانی جوانان مضر هستند. این وظیفه، پس از راه‌اندازی سامانه گزارش مردمی، شاهد تحول جدی بوده؛ چرا که حجم اطلاعات و تعداد عملیات دادسرا را در این زمینه افزایش داده است.

طی روزهای اخیر، شهروندان دغدغه‌مند آدرس برخی کافه‌ها و رستوران‌های مشکوک به سرو مشروب را از طریق سامانه برای دادسرا ارسال کردند که مبنای بررسی و تعقیب قضایی این اماکن توسط دادسرا شده است.

لازم به ذکر است که فقط طی عملیات روز چهارشنبه گذشته مأموران پلیس اماکن با پشتیبانی دادسرای ارشاد، نزدیک به 300 لیتر مشروب از یکی از رستوران‌های تهران کشف شد که مشخصات و آدرس آن، از خلال بررسی مواردی که از سوی شهروندان گزارش شده بود، کشف شد.

دادسرای ارشاد در مقابله با این موارد، بسیار جدی است و ضمن پلمب کافه‌های مشروب‌فروش، درخواست اشد مجازات را برای کسانی که با زندگی مردم و جوانانشان بازی می‌کنند، خواهد داشت. به واسطه حساسیت مسئله و اهمیت موضوع، سرپرست دادسرای ارشاد، شخصاً در عملیات حاضر است تا بررسی صحت واقعه و اقدام مجرمانه را سرعت دهد که این امر، پلیس را در اجرای تصمیم قاطع بدون هرگونه شبهه و اشتباه کمک می‌کند.

به زودی گزارش فعالیت‌های دادسرا در زمینه مسدودسازی کافه‌های متخلف، از طریق کانال‌های دادسرا در بله، سروش، ایتا و گپ به آدرس @dadsara_ershad ارائه خواهد شد.  شما نیز اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید، نام مغازه، آدرس دقیق و زمان وقوع جرم را به شماره 09054309484 در پیام‌رسان‌های بله، ایتا، سروش و گپ ارسال فرمایید. مجدداً لازم به ذکر است که دادسرا در اینستاگرام صفحه‌ای ندارد.



گرچه وجود تصویر یا فیلم از وقوع جرم، کمک شایانی به پیگیری خواهد کرد ولی در صورت عدم امکان گرفتن تصویر، ذکر نام مغازه، آدرس دقیق و زمان جرم کفایت می‌کند و دادسرا راساً برای بررسی صحت و سقم مسئله اقدام خواهد کرد.

اینستاگرام صفحه "دادسرای ارشاد" را مسدود کردارجاع پرونده راننده و سرنشینان هنجارشکن خودروی پراید به دادگاهجامعه باید به جای الگوگیری از نفاق مسئول ریاکار، با او مقابله کندبرخی مسؤلان برای کسب رأی از ترفند آزادی حجاب استفاده می‌کنندنظر میرحسین موسوی، آیت‌الله منتظری و مجید انصاری درباره حجاب چه بود؟اشتری: تنها 20 مورد از 300 مصوبه درباره عفاف و حجاب مربوط به ناجا است

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,18,20,21,1392/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

شرکت بهمن موتور در نظر دارد طرح فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ را ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سه شنبه هفته آینده آغاز نماید.

شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد. 

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد. 

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام میباشد. 

رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می‌گردد. 

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت میپذیرد.

شرایط فروش:

منبع: جماران

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • استانداردسازی آدرس‌ها با اجرای طرح «جی نف»
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • خودروهای گشت ارشاد در تهران ۴۰ سال پیش!/ عکس
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب