Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:50:58 GMT

جشن میلاد امام رضا (ع) در بیش از ۲۰۰ روستای گلستان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۶۸۴۳

جشن میلاد امام رضا (ع) در بیش از ۲۰۰ روستای گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد با بیان اینکه ذوق و سلیقه مردم در صحنه‌ها کارساز است، اظهار کرد: ذوق و سلیقه مردم کمک کرد تا دهه کرامت در استان با شکوه بیشتری برگزار شود.

وی افزود: حضور خدام حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در استان باعث شور، شعف و نشاط معنوی در جامعه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردم ما زندگی و روزگار خود را با خاندان و اهل بیت پیامبر (ص) می‌گذرانند و اعتقاد عمیق و صمیمی از سوی مردم نسبت به امام رضا (ع) وجود دارد که ایشان را همه هستی خود می‌دانند.

ولی نژاد ادامه داد: مردم بدون یاد امام رضا (ع) زندگی نمی‌کنند و حیات خود را مدیون ایشان می‌دانند و امام رضا (ع) تنها متعلق به شیعیان نیست.

وی تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت (ع) و کاروان زیر سایه خورشید وارد استان شد که سعی کردیم سخنان گوهر بار ائمه معصومین (ع) به خصوص امام رضا (ع) در قالب این کاروان را در جامعه بیشتر ترویج کنیم.

ولی نژاد یادآور شد: در دهه کرامت امسال صدها برنامه چون جشن، گردهمایی و نشست برگزار کردیم که برای اجرای این برنامه‌ها همکاری خوبی از سوی دستگاه‌های مربوطه، دفتر نماینده ولی‌فقیه استان، تشکل‌های دینی، استانداری و خود مردم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه جشن میلاد امام رضا (ع) در بیش از ۲۰۰ روستا و بیش از صدها هیئت مذهبی و مساجد شهرستان‌های استان گلستان در حال برگزاری است.

کد خبر 4666112

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)

رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد گفت: در طرح «در مسیر بهشت» که از میدان ۱۵خرداد تا حرم مطهر رضوی در امتداد است، بیش از ۳۰۰ موکب با همکاری سازمان تبلیغات و شورای هیئات مذهبی، آماده استقبال از زائران رضوی و خدمت‌رسانی به آن‌ها هستند.

محمدرضا صفایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، در خصوص ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت اظهار کرد: در طرح «در مسیر بهشت» که از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی در امتداد است، بیش از ۳۰۰ موکب با همکاری سازمان تبلیغات و شورای هیئات مذهبی، آماده استقبال از زائران رضوی و خدمت‌رسانی به آن‌ها هستند.

وی افزود: پذیرایی از زائران و مجاوران با ارائه خدمات فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و بهداشتی بعضی از اموری است که در این مواکب و ایستگاه‌ها انجام می‌شود. این مواکب از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب پذیرای میهمانان امام‌هشتم (ع) هستند.

کد خبر 751809

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های روز اول دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س)
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی رضوی به خود می‌گیرد
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی ضوی به خود می‌گیرد
  • برگزاری یک هزار برنامه به مناسبت دهه کرامت در اصفهان
  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • بازدید موزه فاطمی در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد
  • بازدید از موزه فاطمی در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) رایگان شد
  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر