Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@14:24:57 GMT

دانش‌آموزان مفقودی در سد لتیان پیدا شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۷۳۲۷

رییس شورای شهرستان شمیرانات از پیدا شدن دانش آموزان مفقود شده در سد لتیان خبر داد.

به گزارش «تابناک» سید کمال الدین محمدیان در گفتگو با ایسنا گفت: حادثه مفقودی حدود ۱۰ دانش آموز در سد لتیان در حوزه استحفاظی شمیرانات نبوده و در حوزه شهرستان تهران و پردیس بوده است. در این حادثه تعدادی دانش‌آموز سوار بر قایقی می‌شوند و به روخانه می‌روند، اما قایق آن‌ها سوراخ می‌شود و در داخل حوضچه‌ای در روخانه گیر می‌افتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پی گزارش این حادثه، خروجی سد لتیان به گفته رییس سد، کاهش یافته است.

رییس شورای شهرستان شمیرانات در ادامه گفت: این دانش آموزان پیدا شده‌اند و همه آن‌ها سالم و در حال نجات و آزادسازی دانش آموزان هستند.

سلیمی رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز با تایید پیدا شدن دانش آموزان مفقودی در سد لتیان، گفت: ماموران امداد ونجات در حال حاضر در حال تلاش برای نجات و رهاسازی و انتقال آن‌ها به مکان امن هستند.

وی تعداد دقیق دانش آموزان را هفت نفر اعلام کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک سد لتیان هلال احمر عادل آذر سید محمد بطحایی لیگ ملت های والیبال پاتوسی محاکمه نجفی محمد علی نجفی میترا استاد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا

نماینده شرق گلستان در مجلس گفت: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند رییس جمعیت هلال احمر و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت‌ها برای نجات یسنا دختر کلاله‌ای بکار گیری شد.

به گزارش برنا، رضا آریان‌پور، نماینده مردم کلاله، مراوا تپه، مینودشت و گالکیش در مجلس شورای اسلامی در پیامی، از تلاش برای نجات جان دختربچه مفقودشده اهل شهرستان کلاله قدردانی کرد.

آریان‌پور در این پیام افزود: اقای کولیوند رییس جمعیت هلال احمر، سردار محمودی رئیس سازمان امداد و نجات، دکتر عبداللهیان و آقای غریب آبادی در عملیات جستجوی یسنا، دختر بچه مفقود شده شهرستان کلاله استان گلستان پیگیری ویژه و جدی داشتند و از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بدینوسیله امتنان قلبی والدین و اهالی استان گلستان را نسبت به عملکرد خوب شما و کلیه پرسنل هلال احمر اعلام می‌کنم.

وی بیان‌کرد: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت‌ها برای نجات یسنا بکار گیری شد.

گفتنی است به دنبال پیگیری آقای دکتر آریان‌پور نماینده فعلی و مهندس سید نجیب حسینی نماینده منتخب شرق استان و همچنین دستور ویژه استاندار گلستان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان به همراه محمود آبیل عضو هیات مدیره این استان به منظور پیگیری امورات مربوط به اعزام بالگرد و سایر ظرفیتهای جمعیت هلال احمر کشور برای عملیات نجات کودک کلاله‌ای به تهران عزیمت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • نجات جان ۴ کوهنورد مفقودی در ارتفاعات قله دماوند
  • کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • ۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات خراسان شمالی پیدا شدند
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان قبل از انقلاب
  • تصاویر پیدا شدن یسنا پس از 5 روز مفقودی
  • «یسنا دیدار» بعد از ۵ روز مفقودی پیدا شد
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا