Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@11:39:00 GMT

قاتل رئیس قطار باری بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۷۳۵۰

قاتل رئیس قطار باری بازداشت شد

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور از دستگیری قاتل رئیس قطار باری مسیر اهواز ـ تهران و سارقان تجهیزات ریلی خبر داد. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ حشمت‌الله ملکی با اعلام خبر بازداشت قاتلان رئیس قطار باری درباره جزئیات این خبر اظهار کرد:  قطار باری دیزلی حین حرکت از سمت اهواز به تهران در بلاک تله زنگ ـ شهبازان به دلیل نقص فنی متوقف و رئیس قطار پس از پیاده شدن برای رفع نقص فنی به دلایل نامعلومی مفقود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده پلیس راه‌آهن کشور افزود: در این راستا اکیپی از مأموران مجرب پلیس راه‌آهن کشور به محل عزیمت شدند که در بدو ورود به محل سانحه، حدود 300 متر کابل برق مسروقه داخل قطار کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد هنگام توقف قطار باری، رئیس قطار برای بررسی علت توقف قطار پیاده شده که در دهانه شمالی تونل 12، پس از سقوط از پرتگاه به پایین، به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده بود.

ملکی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی جسد نامبرده توسط عوامل آتش‌نشانی و گروه امداد راه‌آهن زاگرس به بالای پرتگاه کنار خطوط ریلی و سپس به شهرستان اندیمشک منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش به موقع پلیس راه‌آهن، پنج نفر سارق کابلهای برق و علائم در ایستگاه شهبازان دستگیر شده و برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس  منتقل شدند.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های و پلیسی به سرقت اموال راه‌آهن و قتل رئیس قطار اقرار کردند که در این رابطه پرونده تشکیل شده و موضوع تحت رسیدگی بیشتر قرار دارد.

سارقان قطعات ریل راه‌آهن در چه شرایطی محکوم به اعدام می‌شوند؟

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد

فرمانده انتظامی شهرستان خوی با اشاره به وقوع یک فقره قتل بر اثر اختلاف حساب گفت: قاتل فراری که یک جوان ۲۸ ساله را به قتل رسانده و متواری شده بود با اقدامات فنی پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کیومرث پاکدل امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای خوی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که قاتل پس از به قتل رساندن جوان ۲۸ ساله به وسیله سلاح سرد از محل وقوع جرم متواری شده‌است.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی گفت: با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و در مواجهه با ادله به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

پاکدل علت قتل را اختلاف حساب قاتل با مقتول عنوان و تصریح کرد: شهروندان همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند.

وی تأکید کرد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 749519

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • ۲۱۰ نفر در اعتراضات روز کارگر ترکیه بازداشت شدند
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند