Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:25:58 GMT

یک واحد دندانسازی متخلف در آبیک مهر و موم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۷۴۹۴

یک واحد دندانسازی متخلف در آبیک مهر و موم شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: بازرسان نظارت بر درمان این شبکه به همراه مأموران کلانتری شهر آبیک با توجه به شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک یک واحد دندانسازی، در محل فعالیت این واحد حضور یافته و پس از احراز تخلف و غیرقانونی بودن فعالیت واحد مذکور، نسبت به مهر و موم آن اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن چیت سازان افزود: فرد مذکور به دلیل نداشتن مدرک تحصیلی و مجوز رسمی از مراجع مرتبط و همچنین فعالیت در محیطی کاملاً غیر بهداشتی به عنوان متخلف شناخته شده و برای سپری شدن مراحل قانونی به دادگاه معرفی شد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان آبیک می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات درمانی با مراجعه به واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک یا تماس با شماره تلفن ۰۲۸۳۲۸۹۲۹۳۰ شکایات خود را برای بررسی به این واحد اعلام کنند.
شهرستان آبیک در ۵۵ کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبیک استان قزوین بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون گفت:در راستای صیانت از ایمنی غذایی و بهداشت عمومی اتاق غیر مجاز کشتار دام در نظارت شبکه دامپزشکی این شهرستان کشف و از فعالیت آن جلوگیری شد.

سیدمحمد قریشی افزود:در پی بازرسی های کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون از یک مکان مخفی، غیرمجاز و غیر بهداشتی کشتار دام، یک لاشه دام کشتار غیر مجاز کشف شد که با زیر نظر قرار دادن محل مذکور یک قصاب متخلف که به صورت مخفیانه اقدام به کشتار غیر مجاز دام کرده بود شناسایی و به مقام قضایی معرفی و از فعالیت متخلف جلوگیری شد.

وی با اعلام اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۵ پرونده تخلفات بهداشتی در سطح شهرستان تشکیل شده است افزود: پرونده ها درحال بررسی است و به زودی احکام آنها صادر می شود.

دیگر خبرها

  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان