Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@19:18:01 GMT

نقص فنی لیفتراک یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۷۵۴۵

نقص فنی لیفتراک یک کشته برجای گذاشت

خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس از فوت یک کارگر حین جابجایی بار توسط لیفتراک و سقوط بار‌های آن به روی سرش خبر داد. تاریخ انتشار: 13:39 - 23 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۱۰۲

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ حبیب آقایی در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ پلیسی در جریان یک فقره حادثه کار منجر به فوت، در یکی از شرکت‌های جابجایی بار قرار گرفتند و با حضور سریع در محل تحقیقات اولیه را در اینباره کلید زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردی که مسئول این واحد بود عنوان داشت: روز جاری، کارگر فوت شده که وظیفه هدایت کردن لیفتراک‌ها را هنگام انتقال بار به روی تریلی‌ها داشته، در حالیکه کلاه ایمنی به سر نداشت و در محدوده خطرناک و غیر ایمن ایستاده بود، در حال هدایت لیفتراکی بوده است که نقص فنی پیدا می‌کند و بعد از پاره شدن تسمه این لیفتراک، بار‌ها به همراه چنگک روی سر این کارگر سقوط می‌کند.

در ادامه ماموران اورژانس اعلام کردند که به علت اصابت جسم سخت به سر و صورت کارگر متوفی، او جان خود را از دست داده است و به این ترتیب بازپرس کشیک قتل پایتخت نیز در جریان موضوع قرار گرفت و با حضور در صحنه دستورات لازم در زمینه شناسایی مقصرین احتمالی دیگر این حادثه را صادر کرد.

در انتها جسد برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیفتراک کارگر حوادث نیروی انتظامی پلیس میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در یک حادثه رانندگی در مرکز سنگال ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سنگال به نقل از یک منبع امنیتی، این حادثه در جاده ملی شماره ۱، در نزدیکی روستای یامونگ در منطقه کافرین رخ داده است.

این منبع اعلام کرد این حادثه بر اثر واژگونی یک اتوبوس حمل و نقل پس از ترکیدن یکی از لاستیک‌های آن رخ داد.

کد خبر 6090336

دیگر خبرها

  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • فیلم/ ۴۲ کشته بر اثر شکسته شدن سد در کنیا
  • شکسته شدن سد در کنیا دستکم ۴۲ قربانی گرفت
  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • دستگیری سارقان در یزد