Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:56:58 GMT

عرضه آثار نشر شاهد در مصلای امام خمینی (ره)

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۷۵۵۵

عرضه آثار نشر شاهد در مصلای امام خمینی (ره)

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نشر شاهد هم‌زمان با مراسم نماز جمعه با برپایی دو غرفه در مصلای امام خمینی (ره) منتخبی از بهترین آثار خود را در معرض نمایش نمازگزاران قرار داده است.

به گزارش ایسنا، رحیم نریمانی با اعلام این خبر اظهار داشت: مسئله کتاب و کتاب‌خوانی از جمله دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر بوده و همواره بر فرهنگ‌سازی در این رابطه تأکید داشته‌اند، ایشان کتاب‌خوانی را از مصادیق سبک زندگی سالم دانسته‌اند و فرمودند: «محل‌های نماز جمعه، مرکز نمایش کتاب‌های خوب و کتاب‌های روز و کتاب‌های مطلوب باشد»، در این راستا نشر شاهد تصمیم به عرضه منتخبی از بهترین آثار خود در روزهای جمعه و هم‌زمان با اقامه نماز جمعه گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نشر شاهد، از اول تیرماه اقدام به برگزاری نمایشگاه جهت توزیع و فروش کتب نشر شاهد کرده است؛ غرفه اول، درب ورودی متروی مصلی و غرفه دوم، درب ورودی متروی شهید بهشتی برپاشده است و بیش از ۱۷۰ عنوان از کتب نشر شاهد در این دو غرفه عرضه می‌شود و علاقه‌مندان از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۵:۳۰ عصر، هم‌زمان با مراسم نماز جمعه هر هفته می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید کنند.
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان ضمن تقدیر از ستاد اقامه نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: با هماهنگی به‌عمل‌آمده هر هفته وصیت‌نامه یکی از شهدا قبل از خطبه نماز جمعه قرائت می‌شود.
انتهای پیام /

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس نشر شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان