Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: مرحله دوم طرح جهاد همبستگی ملی ویژه بازسازی مناطق سیل‌زده در حال انجام است که مأموریت سپاه استان قم احداث و یا مرمت ۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه چگنی لرستان است. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سرهنگ پاسدار احمد بیطرفان در سخنانی در نشست پشتیبانی از اردوهای جهادی تابستان 98 و نیز حمایت از قرارگاه سازندگی حضرت معصومه(س) سپاه قم در منطقه چگنی لرستان، ضمن تقدیر از همه رده‌ها و نواحی بسیج و سپاه در اهتمام ویژه نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق سیل‌زده اظهار داشت: در روزها و هفته‌های نخست پس از وقوع سیل، فعالیت اصلی مربوط به امداد و نجات و اسکان اولیه و نیز جمع‌آوری و ارسال کمک‌ها برای سیل‌زدگان بود که به لطف الهی و با ایثار و مهربانی مردم و همت مضاعف بسیجیان و دیگر گروه‌های امدادگر، این وظیفه به خوبی به سرانجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر نیز مرحله دوم طرح جهاد همبستگی ملی ویژه بازسازی مناطق سیل‌زده در حال انجام است که مأموریت سپاه استان قم احداث و یا مرمت 500 واحد مسکونی در منطقه چگنی لرستان است که حدود 235 واحد بازسازی و مابقی مرمت و تعمیر می‌شوند.

روند پرداخت تسهیلات به خسارت‌دیدگان سیل لرستان تسهیل شود2140پرونده خسارت سیل لرستان ثبت شدتیم‌های دانشجویی علت حادثه سیل لرستان را بررسی کنند

جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: چندهفته‌ای بوده که به‌طورجدی قرارگاه سازندگی حضرت معصومه(س) سپاه قم در منطقه چگنی لرستان مستقر شده و در مرحله نخست، بیش از 60 واحد در حال ساخت است که بخش مهمی از کارها را گروه‌های جهادی فعال انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: البته با توجه به حجم عظیم خسارات همچنان نیازمند کمک‌های مردمی در قالب طرح جهاد همبستگی ملی هستیم که در این رابطه باید اقشار مختلف مردم، رده‌های گوناگون بسیج، مساجد و پایگاه‌ها و دیگر بخش‌ها باید همچون گذشته، پای‌کار بیایند.

بیطرفان همچنین ابراز کرد: باید روحیه جهادی روزبه‌روز تقویت شود و اینکه بدانیم در سایه فعالیت‌های جهادی و روحیه بسیجی می‌توانیم بر مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی غلبه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در کنار فعالیت‌های عمرانی باید خدمت‌رسانی در عرصه‌های پزشکی و نیز امور فرهنگی در مناطق سیل‌زده لرستان مورد توجه باشد، خاطرنشان کرد: باید از توانمندی گروه‌های جهادی موجود در سطح استان حداکثر استفاده شود به‌ویژه در مناطق سیل‌زده لرستان که مأموریت سپاه و بسیج استان قم است نیازمند حضور جدی استادکارانی در عرصه‌های گوناگون مرتبط با ساخت‌وساز هستیم.

قابل‌ذکر است هموطنان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #11*880* در طرح جهاد همبستگی و کمک به ساخت و بازسازی منازل هموطنان سیل‌زده کمک نمایند.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

ارسلان مالکی در دیدار با معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بر ادامه همکاری و هم‌افزایی طرفین در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

سود تسهیلات مسکن به ۱۸ درصد کاهش یافت

وی گفت: در این نشست درباره ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

این مهم در راستای دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن و ساخت مسکن برای کارکنان نیروهای مسلح اجرایی می‌شود.

ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟

پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 849618 برچسب‌ها نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر مهم دفاع - ستاد کل نیروهای مسلح تهران

دیگر خبرها

  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی