Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-07@12:24:57 GMT

برگزاری نمایشگاه موازی و همزمان با الکامپ!

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۷۷۵۳

برگزاری نمایشگاه موازی و همزمان با الکامپ!

ایتنا- این که تا چه حد این موضوع از قبل برنامه ریزی شده است؛ در حالی که دست اندرکاران قریب 9 ماه است در حال برنامه ریزی این رویداد مهم هستند و همه هماهنگی ها را انجام داده اند، بر ما پوشیده است. اما در هر حال نمایشگاه دیگری با نام «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» از سوی سازمان توسعه تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت تدارک دیده شده و برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایتنا، در فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز به کار نمایشگاه الکامپ 98 خبرگزاری های رسمی خبر از تصمیم سازمان توسعه تجارت برای برگزاری یک نمایشگاه دیگر آن هم به طور اتفاقی در همان زمان و مکان! نمایشگاه الکامپ می‌دهند.
این که تا چه حد این موضوع از قبل برنامه ریزی شده است؛ در حالی که سازمان نظام صنفی و دست اندرکاران قریب 9 ماه است در حال برنامه ریزی این رویداد مهم هستند و همه هماهنگی ها را انجام داده اند، بر ما پوشیده است. این هم که این نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید همزمان» تا چه حد با نمایشگاه آی تی محور الکامپ همپوشانی دارد، رقیب است؟ رفیق است؟ یا چه! باز هم بر ما پوشیده است. اما در هر حال نمایشگاه دیگری با نام «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» از سوی سازمان توسعه تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت تدارک دیده شده و برگزار خواهد شد. برگزار کنندگان این نمایشگاه، به هم زمانی با الکامپ هم اکتفا نکرده اند و آن‌گونه که رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور خبر داده، یکی از سالن‌های اصلی الکامپ را هم برای غرفه‌های خود در نظر گرفته اند.

هرچند که این مشکل حل شد و سالن 38A دوباره به الکامپ داده شد و قرار است شرکت‌های فعال در صنعت تولید و عرضه صندوق مکانیزه فروشگاهی در آن غرفه‌های خود را برپا کنند، اما همچنان دلیل هم‌زمانی این نمایشگاه با الکامپ مبهم است.

البته اصغر مصاحب، معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی نیز این شنیده‌ها را تایید می‌کند. وی در خصوص نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تکیه بر توان داخلی و رونق تولید در سال 1398 و رفع نیازهای داخل با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های تولید‌کنندگان و محققان کشور، وزارت صنعت ، معدن و تجارت، نسبت به برگزاری این نمایشگاه در 5 رشته لوازم خانگی، صنایع دریایی، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع معدنی و مخابرات اقدام کرده است.

جالب‌تر اینکه در این نمایشگاه، برخی اپراتورهای تلفن همراه نیز حضور دارند؛ در حالی که همین اپراتورها در نمایشگاه الکامپ نیز سالن اختصاصی خود را برپا خواهند کرد.

به نظر می‌رسد که برگزارکنندگان این نمایشگاه، روی مخاطبان الکامپ حساب باز کرده‌اند وگرنه هیچ دلیلی برای برگزاری چنین نمایشگاهی با بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور متصور نیست.

شایان ذکر است، بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ از 27 تا 30 تیرماه امسال، برای پنجمین سال متوالی به تولیت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: الکامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید

به گزارش خبرگزاری به نقل از روابط‌عمومی برنامه، ویژه‌برنامه «نورا» به تهیه‌کنندگی علیرضا صادقی، همزمان با آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با موضوع کتاب و کتابخوانی از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت الی شنبه ۲۹ اردیبهشت از شبکه امید پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه «نورا» برای دومین سال متوالی با رویکرد ترویج کتابخوانی و از محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب با طراحی جدید و به عنوان ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید روی آنتن این شبکه می‌رود.

«نورا» با اجرای سینا هوشمندی و سردبیری سیده مریم موسویان همزمان با آغاز نمایشگاه کتاب هر روز از ساعت ۱۹ الی ۲۰ روی آنتن شبکه امید می‌رود.

ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید در ۱۰ قسمت به بررسی موضوعات مختلف در حوزه کتاب پرداخته و برای مخاطب نوجوان تهیه شده است. این برنامه علاوه بر معرفی بخش های مختلف سی و پنجمین نمایشگاه کتاب، به موضوعاتی نظیر چرا باید کتاب بخوانیم، معرفی کتاب، چه کتاب‌هایی نخوانیم و بررسی حلقه‌های کتابخوانی سراسر کشور می‌پردازد، همچنین گفت‌وگو با نوجوانان کتاب‌خوان، نویسندگان و ناشران شناخته شده و فعال در حوزه کتاب از محورهای این برنامه تلویزیونی است.

سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همزمان در ۲ بخش حضوری و مجازی با شعار «بخوانیم و بسازیم» از چهارشنبه ۱۹ تا شنبه ۲۹ اردیبهشت در مصلی تهران برگزار می‌شود، این نمایشگاه بزرگترین اجتماع فرهنگی مردم ایران حول محور دانش، آگاهی و کتاب محسوب می‌شود.

کد خبر 6099284 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان اوقاف: فناوری منزلت می‌آورد
  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر