Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان صابریان، رئیس اورژانس تهران که دقایقی پیش از مفقود شدن حدود ۱۰ دانش‌آموز در سد لتیان خبر داده بود اظهار کرد: این ۱۰ دانش آموز در یک جزیره مانند میان رودخانه که آب آن در حال بالا آمدن است گرفتار شده بودند.

وی در ادامه بیان کرد: حال جسمانی این ۱۰ دانش آموز مساعد است و با تلاش نیرو‌های امدادی از محل نجات پیدا کردند و خوشبختانه این حادثه مصدوم جدی در پی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابریان در ادامه گفت: ۴ آمبولانس در محل حضور دارند و نیرو‌های اورژانس هم در منطقه مستقر شده اند و در حال امداد رسانی هستند.

سید کمال الدین محمدیان، رئیس شورای شهرستان شمیرانات در این رابطه گفت: حادثه مفقودی حدود ۱۰ دانش آموز در سد لتیان در حوزه استحفاظی شمیرانات نبوده و در حوزه شهرستان تهران و پردیس بوده است. در این حادثه تعدادی دانش‌آموز سوار بر قایقی می‌شوند و به روخانه می‌روند، اما قایق آن‌ها سوراخ می‌شود و در داخل حوضچه‌ای در رودخانه گیر می‌افتند.

در پی گزارش این حادثه، خروجی سد لتیان به گفته رییس سد، کاهش یافته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سد اورژانس دانش آموزان اورژانس رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان‌ گفت: یک دانش‌آموز نوجوان در لالی با اهدای اعضای بدن خود به سه نفر زندگی دوباره بخشید.

عبدالله حبیبی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: "پارمیدا رضایی" دانش‌آموز دوره متوسط اول اهل شهرستان لالی بر اثر مرگ مغزی جان خود را از دست داد.

وی گفت: اعضای بدن این دانش‌آموز با رضایت خانواده به سه بیمار دیگر اهدا شد.

حبیبی با اشاره به اینکه این دانش‌آموز در مدرسه عفاف لالی تحصیل می‌کرد، اظهار کرد: اهدای عضو در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد
  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • مشارکت ۹ هزار دانش آموز دارابی در «چهارشنبه‌های امام رضایی»
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب