Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه گیلان در برنامه آموزش فرهنگ ترافیک با اهدای کلاه ایمنی در محل چاپارخانه شهرستان رشت گفت: به خاطر حفظ جان خود هنگام موتورسواری باید از کلاه‌ایمنی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه پلیس برای ارائه آموزش اجرای طرح ارتقاء ایمنی موتورسیکلت‌سواران را به صورت جدی دنبال خواهد کرد، افزود: آموزش کاربردی توأم با اهدای کلاه ایمنی، نمایش فیلم‌های تصادفات موتور‌سواران و نصب شب‌نما از مرداد ماه سال ۹۷ آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه گیلان اظهار داشت: پلیس با توجه به تصادفات موتورسیکلت سواران در این استان، اقدام به آموزش موتورسیکلت سواران کرده است.

سرهنگ محمدپور با اشاره به آمار و نتایج انواع بررسی‌ها گفت: بیشترین صدمات و تلفات موتورسیکلت به علت وارد شدن ضربه به قسمت سر و گردن است که در خیلی از مواقع باعث به وجود آمدن خسارت جانی جبران ناپذیری می‌شود.

وی افزود: همین علت به تنهایی می‌تواند کافی باشد تا قانع شویم که باید به خاطر حفظ جان خود هنگام موتورسواری از کلاه ایمنی استفاده کنیم.

رئیس پلیس راه استان گیلان به ماده ۱۶۴ آیین نامه راهنمایی و رانندگی اشاره و خاطرنشان کرد: رانندگان و سرنشینان هر نوع موتورسیکلت و دوچرخه موتوردار باید به کلاه‌ایمنی مجهز باشند و در طول حرکت از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: درست است که قانون‌گذار با وضع قانون و گذاشتن جریمه موتورسواران را مجبور به استفاده از کلاه‌ ایمنی می‌کند، ولی بهتر است قبل از فکر کردن به جریمه، به فکر حفظ سلامت جان خود و عزیزان خود باشند.

بیست و چهارمین جلسه آموزش اجرای طرح ارتقاء ایمنی موتورسیکلت‌سواران در سال ۱۳۹۸ در محل چاپارخانه شهرستان رشت با حضور مسؤولان محلی و موتورسواران برگزار و تعدادی کلاه‌ ایمنی به راکبان موتورسیکلت اهدا شد.

انتهای پیام/ع

اجرای برنامه آموزش فرهنگ ترافیک در محل چاپارخانه شهرستان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان

 سردار یحیی الهی در  حاشیه توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز چندین مرحله عملیات ضرزتیجداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.
وی، از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی موادمخدر و کشف ۲۳۵ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مال‌خر خبر داد.
فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق‌بر، ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج طرح عنوان کرد.
الهی بیان داشت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • استمرار طرح صدور گواهینامه یک روزه موتورسیکلت
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج