Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مشارکت ۱۳۷۰۰ نفری دانشجویان و هنرمندان در دهمین جشنواره «سیمرغ»، ۳۲۰۰۰ اثر در بخش هنرهای تجسمی این دوره از جشنواره ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی دهمین جشنواره سیمرغ؛ در بخش هنرهای تجسمی 32 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که از این میان در بخش عکاسی۲۵ هزار و ۸۱۱ اثر به ثبت رسیده که به ترتیب شامل مجموعه عکس 296 اثر، پوستر: 1 هزار و 271 اثر، نقاشی 1 و 373 اثر، طراحی 779 اثر، کاریکاتور 835 اثر، نگارگری 51 اثر، اینفوگرافیک 103 اثر، پی نما 80 اثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از میان 1164 اثر در بخش خوشنویسی به ترتیب در رشته های نستعلیق 469 اثر، شکسته نستعلیق 242 اثر، معلی 42 اثر، ثلث 32 اثر، نسخ 18 اثر، نقاشی خط 153 و خط تحریری ۲۰۹ اثر به ثبت رسیده است.

در بخش صنایع دستی از میان 237 عنوان اثر رسیده در رشته های فرش و گلیم 58 اثر، شیشه، سفال و سرامیک 59 اثر، مصنوعات چوبی 75 اثر، مصنوعات فلزی 45 اثر برای رقابت در این دوره از جشنواره آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده اند.

دهمین جشنواره بین المللی «سیمرغ» در بخش هنرهای تجسمی در رشته های خوشنویسی (نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث، نسخ، معلی، نقاشی خط و خط تحریری)، طراحی، نقاشی، کاریکاتور، نگارگری، پوستر، عکاسی، مجموعه عکس، پی نما (کامیک استریپ) و صنایع دستی (مصنوعات فلزی، مصنوعات چوبی، فرش و گلیم، شیشه، سفال و سرامیک) برگزار می شود.   

در بخش آزاد ویژه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در بخش هنرهای تجسمی در رشته های خوشنویسی (نستعلیق، شکسته، نقاشی خط، نسخ، تحریری، ثلث، معلی) و نقاشی، طراحی، کاریکاتور، نگارگری، پوستر، عکس، مجموعه عکس، کمیک استریپ، صنایع دستی (مصنوعات فلزی، مصنوعات چوبی، فرش و گلیم، سفال و سرامیک) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

همچنین در بخش فرهنگ سلامت ویژه دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور علاقمندان در رشته های اینفوگرافیک، کمیک استریپ، کاریکاتور و عکس شرکت کردند.

در بخش آزاد ویژه کارکنان، اعضای هیات علمی و جامعه پزشکی شرکت کنندگان در رشته های خوشنویسی (نستعلیق، شکسته، نقاشی خط)، نقاشی، کاریکاتور، پوستر و عکس با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

گفتنی است؛ جشنواره بین المللی «سیمرغ» با شعار "سالم زیستن، هنر است" در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی در شهر تهران برگزار خواهد شد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع هفته عفاف و حجاب حجاب و عفاف نماز جمعه روزنامه جنوب کرمان عفاف و حجاب جشن های دهه کرامت هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا ع دهمین جشنواره سیمرغ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش فریمان گفت: این نمایشگاه شامل غرفه‌های عروسک‌های نمایشی، تربیت کودک، سفال گری، مد و لباس و طراحی دوخت است. 

محمد یوسف پور افزود: این نمایشگاه تا ۱۵ اردیبهشت ماه برای بازدید عموم دایر است.

دیگر خبرها

  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین