Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:43:40 GMT

نیروی کار سالم متضمن سلامتی جامعه کارگری است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۸۴۹۰

نیروی کار سالم متضمن سلامتی جامعه کارگری است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: نیروی کار سالم متضمن سلامتی جامعه کارگری است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، علی آشتاب در آئین تجلیل از مدال‌آوران ورزشکاران کارگری که با حضور استاندار در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توجه به ورزش کارگری یکی از سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: توجه به‌سلامت کارگری و توسعه اماکن ورزشی در این زمینه ضرورت دارد.

آشتاب بیان کرد: نیروی کار سالم متضمن سلامتی جامه کارگری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه برای حفظ سلامت نیروی کار در بنگاه‌های اقتصادی برنامه‌های متنوعی داریم، افزود: سالانه 18 رشته ورزشی به مسابقات استانی اعزام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در پنج شهر خرم‌آباد، بروجرد، دورود، ازنا و الیگودرز مجموعه‌های فرهنگی ورزشی داریم که برای استفاده کارگران و تعاون‌گران هستند، افزود: خروجی اعزام تیم کارگران استان به اسپانیا کسب 17 مدال فردی و 2 مدال گروهی است که نشان از تلاش، جدیت و موفقیت این ورزشکاران دارد.

آشتاب بیان کرد: توسعه اماکن ورزشی زمینه را برای رفاه و تفریح کارگران فراهم می‌کند.

وی گفت: 184 هزار مترمربع اماکن ورزشی در استان داریم که توسعه آن‌ها سبب خواهد شد جامعه کارگری در صحنه‌های استانی، کشوری و بین‌المللی خوش بدرخشند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اسپانیا جامعه کار و رفاه اجتماعی نیروی کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیکاری در کشور تک رقمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این هفته شهرکرد، با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در هفته کار و کارگر، اظهار کرد: سخنرانی حضرت آقا درباره اهمیت کار و کارگر یک سخنرانی منشوری برای مسئولین مرتبط با کار و کارگر می‌باشد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اهتمام مسرانه بر مسئولیت‌های دولت در قبال کارگران داشتند، بیان داشت: به مسئولین دستور دادند که به فکر پایداری کار کارگران باشند و امنیت شغلی را برای کارگران ایجاد کنید.

رئیس مؤسسه کار و تأمین اجتماعی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: مقام معظم رهبری توجه به آموزش‌های ایمنی کار دارند و فرمودند: قابل قبول نیست برخی از کارگران که برای امرارمعاش خانواده درخدمت تولید کشور هستند، صدمه جسمی و مالی ببینند.

وی با اشاره به جان باختن ۸۱۱ نفر ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۱ خاطر نشان کرد: حضرت آقا به مسئولین کار و تعاون دستور دادند به فکر این موضوع باشند و کارگران آموزش ببینند.

محمدی با اشاره به فعالیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه رفاه تصریح کرد: ۳ طرح حمایتی در حال اجرا می‌باشد که شامل یارانه متداول، کالابرگ فجرانه الکترونیکی و طرح یسنا که تقویت کننده امنیت غذایی مادران شیرده است.

وی افزود: تأمین امنیت غذایی برای کودکان ۹ تا ۵۹ ماهه که نزدیک ۱۳۰ هزار کودک بر مبنای تشخیص وزارت بهداشت توسط وزارت کار تقویت می‌شوند و به مادران ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان برای تغذیه و تقویت کودکان هزینه داده می‌شود.

رئیس مؤسسه کار و تأمین اجتماعی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به فعالیت‌های وزارت در زمینه اقتصادی اشاره و اذعان داشت: در یک سال و نیم گذشته ۱۵۵ طرح اقتصادی در وزارت خانه با سرمایه گذاری ۷۷ هزار میلیارد تومان تکمیل شد.

وی ادامه داد: ۱۴۷ طرح جدید شروع شده که در سال آینده با پیش بینی سرمایه گذاری ۳۵ همتی، وارد مدار تولید می‌شود.

محمدی درباره اینکه میزان پوشش بیمه‌ها افزایش یافته است گفت: در صندوق بازنشستگی کشاورزان، روستاییان، ۴۰ درصد پوشش بیمه‌ها نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

وی درباره صیانت از نیروی کار که دغدغه مقام معظم رهبری می‌باشد، افزود: ۱۴ درصد آسیب‌های ناشی از کار نسبت به سال گذشته کاهش یافته و برای اولین بار بنگاه‌های دارای ۱۰ نفر یا کمتر تحت پوشش حفاظت و ایمنی کار قرار می‌گیرند.

رئیس مؤسسه کار و تأمین اجتماعی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: تفاهم نامه منعقد شده تا ۴ میلیون نفر کارگر برای اولین بار در کشور مورد آموزش ایمنی، حفاظت و ایمنی بیولوژیکی کار قرار گیرند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در رسانه‌های معاند خاطر نشان کرد: وضعیت پایدار و رو به جلو می‌باشد، بیکاری در کشور تک رقمی شده؛ برای اولین بار میزان سرمایه گذاری افزایش یافته، نقدینگی مهار شده است.

محمدی گفت: به جوانان بگوید آنچه یک ملت را سر پا نگه می‌دارد امید است به آینده امیدوار باشیم.

کد خبر 6089132

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه