Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@19:14:27 GMT

درجلسه دادگاه ۱۴ متهم ارزی چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۸۵۵۳

درجلسه دادگاه ۱۴ متهم ارزی چه گذشت؟

خبرگزاری ایسنا: هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات ۱۴ متهم پرونده ارزی در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی به ریاست قاضی موحد آغاز شد.

۲۶ خردادماه ۹۸، دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان از آغاز رسیدگی به پرونده اخلال گران اقتصادی استان در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران اقتصادی به ریاست قاضی موحد در تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اتهام برخی متهمان، "معاونت" در اخلال نظام اقتصادی کشور قید شده بود که با توجه به توضیحات و مستندات ارائه شده، نظر ریاست و قضات دادگاه بر این شد که اقدام آن‌ها از مصادیق "مشارکت" در اخلال نظام اقتصادی کشور بوده و موارد به متهمان و وکلای آن‌ها نیز اطلاع داده شد.

به گفته موحدی راد؛ ۱۲ نفر در این پرونده جزو متهمان اصلی هستند که یک نفر از آن‌ها در حوزه سیستان وبلوچستان بوده است.

در دو جلسه علنی این دادگاه حجت الاسلام موحدی راد، دادستان سیستان و بلوچستان کیفرخواست پرونده را قرائت کرد.

همچنین برخی از متهمان بخشی از دفاعیات خود را در پنج جلسه دادگاه در محل شعبه اصلی رسیدگی به پرونده ارائه کردند.

هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات ۱۴ متهم پرونده ارزی در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی پایان یافت.

به گزارش ایسنا، هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات ۱۴ متهم پرونده ارزی که صبح امروز (یک‌شنبه) در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی به ریاست قاضی موحد برگزار شده بود، پایان یافت.


در این جلسه رسیدگی، آخرین دفاعیات ۴ نفر از متهمان پرونده و وکلای آن‌ها اخذ شد.


همچنین نماینده دادستان نیز در خصوص برخی اظهارات متهمان و وکلای آن‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.


در پایان این جلسه و همزمان با اذان ظهر، قاضی موحد ختم این جلسه رسیدگی را اعلام کرد و گفت: دفاعیات ۴ نفر از متهمین در این جلسه اخذ شد و دفاعیات وکلای آن‌ها نیز ارائه شد.


وی افزود: دفاعیات ۱۰ نفر از متهمین گرفته نشده که در جلسه روز سه‌شنبه این هفته دفاعیات متهمین و وکلای آن‌ها اخذ خواهد شد.


قاضی موحد در پایان این جلسه گفت: جلسه بعدی روز سه‌شنبه ۲۵ تیرماه ساعت هشت ونیم صبح برگزار خواهد شد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: متهمان ارزی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • خالکوبی منشوری تتلو در دادگاه دردسرساز شد
  • در دومین جلسه دادگاه «تتلو» چه گذشت؟ + عکس
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم