Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:24:47 GMT

قهرمان المپیک برای مداوا به آلمان می رود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۸۷۰۵

قهرمان المپیک برای مداوا به آلمان می رود

«سهراب مرادی» عنوان‌دار جهان و المپیک که در یک ماه گذشته ۲ مرتبه از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده است با تصمیم کمیته ملی المپیک برای مداوا به کشور آلمان می رود. مرادی پیش از این و در اسفند سال ۹۷ نیز برای مصدومیت کمر به آلمان رفته بود.

وی که از مدعیان اصلی کسب مدال طلای دسته ۹۶ کیلگرم در رقابت های جهانی و المپیک به شمار می رود اواخر خرداد ماه زیر وزنه ۲۰۰ کیلگرمی دچار مصدومیت شد و مدتی به استراحت پرداخت اما در بازگشت مجدد هفته گذشته آسیب دیدگی وی تکرار و راهی بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تکرار این مصدومیت «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان و «سید رضاصالحی امیری» رییس کمیته ملی المپیک بر مداوا هر چه سریعتر این وزنه بردار تاکید کردند.

«مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان روز پنج شنبه (بیستم تیرماه) به رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی تاکید کرد در صورت نیاز و تشخیص کادر درمانی، هر چه زودتر «سهراب مرادی» قهرمان المپیک ریو به خارج از کشور اعزام شود.

با این مصدومیت مرادی رسماً رقابت های قهرمانی جهان در تایلند را از دست داد و باید خود را برای المپیک ۲۰۲۰ آماده کند. در وزن ۹۶ کیلوگرم «تیان تائو» چینی یکی از رقیبان مرادی به شمار می رود که چند روز پیش رکورد ۲ ضرب این رشته را با مهار وزنه ۲۳۱ کیلوگرمی از آن خود کرد.

«کیانوش رستمی» دارنده مدال طلای جهان و المپیک دیگر نماینده دسته ۹۶ کیلوگرم ایران است که به رقابت های جهانی تایلند اعزام خواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سه تیم ژاپن، ازبکستان و عراق توانستند از آسیا جواز حضور در بازیهای المپیک پاریس را به دست بیاورند و در این رقابت‌ها نماینده قاره کهن خواهند بود. با صعود این سه تیم آسیایی، تکلیف گروه های این دوره از رقابت ها مشخص شد.

بیشتر بخوانید: کاروان ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر پاریس

گروه‌بندی فوتبال مردان در بازی‌های المپیک پاریس به شرح زیر است:

گروه یک: فرانسه، آمریکا، برنده آسیا - آفریقا، نیوزیلند
گروه دو: آرژانتین، مراکش، عراق، اوکراین
گروه سه: ازبکستان، اسپانیا، مصر، جمهوری دومنیکن
گروه چهار: ژاپن، رژیم صهیونیستی، پاراگوئه، مالی

هر تیم در رقابت‌های فوتبال بازی‌های المپیک می‌تواند ۳ بازیکن بالای ۲۳ سال را نیز در ترکیب‌ داشته باشند و به همین خاطر بحث حضور کیلیان‌ امباپه در فرانسه و لیونل مسی در آرژانتین برای این رقابت‌ها شنیده شده است.

در دوره قبل در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز ژاپن، عربستان و استرالیا از آسیا در این رقابت‌ها حاضر بودند و در نهایت برزیل با برتری دو بر یک برابر اسپانیا به عنوان قهرمانی رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229520 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند